Onsdagkväll

2013-03-13 @ 21:17:31
Onsdagkväll i soffan.
Vilma ligger och sussar sött i sin säng och Markus är ute hos sina föräldrar och hjälper dem
med någon tv-box eller om det va datorn...det va nåt tekniskt iaf ;)
I måndags jobbade jag 9.30-17
(eller jag slutade 16.00 då jag hade en timme att ta ut så jag smet lite tidigare,
vilket innebär att både jag och Mackan hämtade våran skrutt på dagis)
Vid 18.40 va  det dags att svettas lite, bodystep med Sarah :)
I tisdags jobbade jag 10-20 (!) Låååååång dag.
Började dagen att äta frukost med min skrutt.
Himla fin start på dagen♥
 
Jobbdagen gick hyffsat fort, klockan slog slutligen 20.00
och jag fick gå hem! Snickarna kom på kvällen och sågade
ner väggen mellan köket och kontoret på jobbet...
kommer kännas ovant ett bra tag.
Den vanliga ingången till köket kommer att sättas igen så undrar
hur många gånger jag kommer bokstavligt talat gå in i väggen :) haha
 
Idag har jag varit ledig.
Vilma och jag började dagen vid 06.20 (!)
Efter 6 långa arbetsdagar såg jag fram emot min lediga onsdag...
sovmorgon är ju förmycket att hoppas på men jag trodde att jag skulle
få sova lite längre än 06.20. ;)
Om jag känner mig utvilad inför morgondagens arbetsdag...
Njaee, inte direkt ;)
Idag har Vilma och jag hängt med Skorpan och Anna.
Förmiddagen hängde vi ute i det härliga vårvädret (NOT!)
 
Efter lunch va Skorpan här nere och hängde med oss då syrran skulle till
frisören och Linus jobbade.
Skorpan va så söt när vi satt och klippte & klistrade.
Skorpan: Idag är första dagen jag använder klipparen. (saxen)
 
Familjen Asklund åt kvällsmat ihop sen åkte Mackan iväg till sina föräldrar.
Vilma städade lite i skafferiet, men det va så kallt där så "katten Jansson" vantarna åkte på ;)
Sen hjälpte Vilma mig o diska, fast på sitt sätt ;) haha
 
Nehe ni, tack och godnatt!
Ny arbetsdag imorgon...

Kommentarer

Postat av: Sarah

Haha, trodde först att ni köpt henne ett par hönsfötter. Visst, tänkte jag, alla har sin smak. ;-) Men dom passar ju, som foten i handsken. Höhö! =oP

Puss

2013-03-15 @ 19:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback