Ny dag imorgon

2013-09-17 @ 21:38:44
När vi inte behöver gå upp tidigt så väljer Vilma att gå upp
i ottan men idag när vi skulle va på dagis 8.45 så får jag väcka
henne kl 8.15 ;)
När jag kommer till jobbet så är inte ena kassan räknad, heej inte hela världen,
tar ingen längre tid att räkna den. Sen ska jag göra kassan, allt går bra fram tills att
jag ska banka, på nåt konstigt vänster "glömmer" jag stoppa ner 500:- i påsen.
Men jag har redan skrivit en summa på lappen och dragit igen påsen *suck*
Jag skulle ha börjat kl 12 som va tänkt, då hade det aldrig hänt ;) haha
 
Sen har vi pysslat med returer i den mån vi hann, vi va bara 2 fram till kl 15.30.
Vid 16 kom 2 pall med kalendrar + att vi hade varorna som vi fick på morgonen.
Känns stressigt på jobbet... det + att det är dags för den dära veckan i månaden
+ att jag har ont i ryggen=mindre rolig dag.
 
Idag är en sån dag då inget känns roligt..
jag vill så mycket men det är bara en lång väntan!
 

Kommentarer

Postat av: Carro

Kram <3

2013-09-18 @ 20:15:59
URL: http://carrorgustafsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback