Sista semesterveckan...

2014-08-10 @ 08:52:50
Ups, har redan jobbat en vecka...
4 veckors semester tog slut...poff!
Men vilken semester vi haft, vi har i stort sett badat i 4 veckor ;)
Här kommer våran sista semestervecka....
 
Söndag 27/7
Rängen
 
Tvätta bilen
 
Måndag 28/7
Himnabadet
 
Bodypump
 
Tisdag 29/7
Stureforsbadet
 
Onsdag 30/7
Förmiddagslek med Forsbergs
Linus, Skorpan & Grynet hakade på hem på lunch
(Anna jobbade :/)
Sen stannade Skorpan kvar och de lekte och lekte och lekte i flera timmar..
 
Bodypump
 
Torsdag 31/7
Lekparkshäng med kusinerna.
 
Lekparkshäng i Trädgårdsföreningen på eftermiddagen.
 
Fredag 1/8
Torpön
 
Lördag 2/8
Lekparkshäng på förmiddagen.
 
Efter lunch:
Felicia & Olivias kalas.
 
På kvällen drog jag, Sarah och Ida till Norrköping för att
hälsa på Sanna :)
Vi tog med en blöjtårta till deras lilla bebis som tittar ut vilken dag som helst.

 
Söndag 3/8
Rängen 
 
Fylla på kylskåp och frys på Maxi inför vardagen igen.
 

Det var vår sista semestervecka.
Har hunnit med flera träningspass under semestern men alla "lappar" har inte fotats och jag minns inte
riktigt vilken dag jag gick på vilket pass men är nöjd med min träning trots semester så har
jag hållt igång :)
+ ett par löparpass har det blivit men det får bli ett eget inlägg.
 
Nu är det dags att äta frukost, kl 10.30 ska jag infinna mig på jobbet...
 
Första jobbveckan får bli nästa inlägg....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback