Fortsättning....

2014-09-11 @ 22:02:45
Då kör vi fortsättning på förra inlägget...
Vilma sov hos sin farmor & farfar mellan sön 31/8 till mån 1/9 och mån 1/9 till tis 2/9.
Sön till mån för att jag hade inventering på jobbet på måndagmorgon och började 07.30 och sen
tänkte vi passa på att gå ut och äta på måndagkvällen då vi hade vår bröllopsdag på onsdagen.
Så då fick Vilma sova över mellan mån och tis med.
Mellan jobbet på måndagen 07.30-17.00 och middagen på Aioli hann jag med ett bodystep pass med.
Det gäller att vara effektiv när man har barnvakt ;)
Tisdagen jobbade jag 12-20, passade på att ta en löprunda innan jobbet, som sagt det gäller att vara effektiv när man har barnvakt ;) 
 
3/8 - 3-årig bröllopsdag ♥
Ledig dag: Lekparkshäng med kusinerna.
Jobbade 4/9 5/9 6/9 7/9 8/9 
 
Den 6/9 hade vi 6-årig förlovningsdag ♥
 
8/9 Jobbade 9,30-17 Bodystep 18.25-19.25
Grattis till min fina vän Emma ♥
 

Ledig tisdag 9/9 
Förmiddag: Valla med kusinerna
 
Eftermiddag: Hoppa vattenpölar/ baka dumlekakor
 
 
Ledig onsdag 10/9
Förmiddag: Lekparkshäng med Forsbergs
 
Efter lunch:
Date med Annelie med familj. Vi tog en härlig skogspromenad, picknickade vid en sjö.
Lite regn har ingen dött av ;)
 
Idag 11/9 har jag jobbat 11-20.
GRATTIS MILLA!!!!! ♥
 
Nu: Äpplepaj med mannen, sen tack och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback