Slutet av september

2014-10-01 @ 22:45:18
 
Tisdag 23 september
Hängde med kusinerna en sväng på förmiddagen.
 
Efter kvällsmaten skjutsade vi ut Vilma till farmor & farfar.
Hon fick bo hos dem medans jag var på Bokmässan.
Vi åkte ju aptidigt (tåget gick 06.04) på onsdagsmorgonen och
kom hem på torsdagkväll så då skulle Vilma fått gå två långdagar 
på dagis, vilket jag inte var så sugen på så då var farmor och farfar snälla
och ställde upp som barnvakt :)
Egentligen skulle jag gått och lagt mig tidigt i tisdagskväll men det var mer
lockande att göra något, göra något tillsammas. 
Det gäller ju att passa på när man är barnfri ;)
Så vi drog på oss träningskläderna när vi kom hem och drog
till gymmet :)
 
Onsdag-torsdag 24-25 september 
BOKMÄSSA
Tåget mot Göteborg gick ju som sagt aptidigt ..
Kom fram några minuter försent så vi fick tassa in under "föreläsningarna"
Kommer knappt ihåg hälften av alla författarna som var där men det var intressant 
och allt bra med lite "kött på benen" när böckerna kommer till butik.
Vilka de är riktade mot. Hur många det kommer bli i serien? Vad böckerna i korta drag handlar om....
Vi fick som vanligt x-antal böcker ifrån förlagen :) :) 
Vi gick ut och käkade på restaurang på kvällen och när vi
var mätta och belåtna (åt världens godaste pizza) gick vi vidare för
att ta varsinn drink.
På torsdagen gick vi på Bokmässan, vissa lite längre än andra ;)
Hahah kan varit så att våra 2 medresenärer kände sig lite "trötta" efter onsdagskvällen ;)
 
Fredag 26 september
Jobbade 9.30-15. Mackan skulle iväg/ut med jobbet så jag fick snällt sluta tidigare för att
hämta Vilma. Vilket inte gjorde mig någonting....skulle jobbat 9.30-20.00 egentligen....
 
Lördag 27 september
Vi åkte till Lambohov för att testa deras nya aktivitetspark - lekpark- .
Vi kom mitt i invigningen, vilket inte var planerat från vår sida. :)
 
Efter lunch tog vi en sväng till Gärstad och slängde skräp.
 
Blev även ett bodypump pass. Första gången på detta program...
och jisses alla...precis alla musklerna var trötta efteråt! ;) haha
 
Söndag 28 september
Tipspromenad i Vidingsjö med Forsbergarna.
 

På eftermiddagen tog vi det lugnt...hade tvättstugan, städade lite, pysslade, jag var ute och sprang,
Mackan var ute och sprang...
 
Måndag 29 september
Markus jobbade precis runt hörnet där vi bor så vi gick och
hälsade på honom på förmiddagen.
 
Sen drog vi till lekparken i Trädgårsföreningen.
Där vi sprang på kusinen :)
 
Efter lunch träffade vi Emma och Ebbe ♥
 
Sen pysslade vi med höstlöv & kastanjer.
 
På kvällen blev det ett bodystep pass.
När jag kom hem drog Mackan iväg och tränade med Jens.
 
Tisdag 30 september
Jobbade 9.30-18.
 Mackan drog iväg med Jens och körde lite gym.
 
Onsdag 1 oktober
Vi hängde med Forsbergarna till Tinnerö i förmiddags.
Kanonväder, vindstilla och solen sken.
De gjorde skrabbelurer som vi mumsade på.
 
På eftermiddagen hängde vi ute i "lilla lekparken"
 
 
Efter kvällsmaten drog jag iväg till Actic 1 för ett bodypump pass med Sarah & Jennifer.
 
Nehe ni...
Tack och godnatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback