Bad och fina vänner

2014-07-19 @ 19:33:02
De senaste 3 dagarna har vi umgåtts med fina vänner
och badat, sålt lite saker på blocket, fortsatt rensningen här hemma m.m....
 
Torsdag 17/7
Vi hängde med Fam Gustafssons i torsdagsförmiddag! :)
Länge sen sist, mycket trevligt att ses igen :) :)
 
På eftermiddagen tog jag en snabb sväng på stan. 
Mackan och Vilma drog till Tinnis, jag mötte upp dem så fort jag
var klar på stan :)
 
Fredag 18/7
Jag åkte ut till Ikano lagom tills det att de öppnade för att lämna en
present till min fina vän Sarah som fyllde år.
Hipp Hipp Hurra Hurra Hurra Hurra!! 
Hon fick nog bästa presenten av "jobbet": Att gå på semester när kl slog 17.00 ;)
När jag var på Ikano så hade Mackan och Vilma sålt Vilmas "gåstol" till en blocketköpare.
Sen packade vi badväskan, käkade lunch och sen drog vi till Himnabadet.
Mötte Forsbergarna där :) :) 
 
Vi hängde upp våra blöta badkläder, bytte om sen drog vi till Tobias och Åsa 
för grillkväll med fina vänner! :) 
Lördag 19/8
Strax innan kl 10 kom en blocketköpare för att köpa Vilmas gamla babyskydd.
Sen packade vi badväskan och drog till Varamon :)
Haft en kanondag, sol, bad (även jag har badat !! ), byggt sandslott, 
spelat spel, mumsat pannkakor, byggt en sandsköldpadda m.m.
 
Strax innan 16 drog de mörka molnen in, sen dröjde det inte länge innan regnet vräkte ner!
Vi hade strax innan regnet kom börjat packa ihop oss så vi var påväg till bilen när himlen öppnade sig.
Men jisses vad blöta vi blev! Dyngsura! 
Som tur var så hade vi ombyte med till Vilma men jag och Mackan satt som två dränkta katter i bilen påvägen hem ;)
 
Nehe ni, nu ska jag invänta Mackan som är ute och åker motorcykel
sen ska vi ta lördagkväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback