Dags för en uppdatering ... ;)

2014-07-05 @ 21:45:50
 Min födelsedag måndag 23/6
Mackan undrade på söndagskvällen om han och Vilma skulle väcka mig innan han åkte till jobbet och sjunga för mig. Tack men nej tack sa jag ;) Bästa presenten är att få sova tills Vilma vaknar ;) 
Syrran messade vid frukosten och frågade om jag ville fira min födelsedag på Leos Lekland ;) 
Hej, varför inte! Så Vilma och jag mötte upp Forsbergarna och körde järnet på Leos.
Åkte rutschkanor, hoppade, klättrade m.m. :)
 
Efter lunch tog Vilma och jag en sväng till lekparken.
 
Hem till kl 16, då Vilmas farmor och farfar kom för att äta lite kvällsmat ihop med oss
samt överlämna några paket till mig ;)
Lite av alla fina presenter som jag fick ♥
Efter kvällsmaten drog jag på mig mina nya träningskläder och mötte
upp Sarah, Jennifer & Milla på Actic för ett bodystep pass.
Det var release för det nya bodystep programmet, sjukt tungt!!!
Men innan Angela & Andreas drog igång passet så sa Angela: 
Vi har ett födelsedagsbarn här idag.
åååh neeej, tänkte jag ;)
Och mycket riktigt drog de igång Ja må hon leva....
och jag fick komma fram till dem, fick en fin blomma att ha i håret samt ett presentkort.
 
Rosévin och jordgubbar efter träningspasset.
 
Tisdag 24/6
Jobbade 9.30-17.00
 
Onsdag 25/6
Vilma och jag tog cykeln bort till "plaskis" :)
Trodde inte att det skulle bli så varmt ute så vi tog ju inte med några badkläder...
så Vilma fick plaska/springa omkring i "fontänerna" i sina kläder...
Blött blev det, men roligt var det! Och som tur är så har vi ju inte så långt hem! 
 
 
På eftermiddagen pysslade vi lite.
 
Torsdag 26/6
Jobbade 10.30-19.30
 
Fredag 27/6
Jobbade 10.30-19.30
 
Lördag 28/6
Jobbade 9.30-17.00
 
Söndag 29/6
Jobbade 11.00-17.00
 
Måndag 30/6
Jobbade 9.30-17.00
 
Tisdag 1/7
Syrran undrade om vi ville haka på till Mjölby simhall.
Gärna! Så vi packade badväskan och drog dit.
Eller de kom med deras bil och mötte upp oss vid vårt garage för 
jag hittar inte till Mjölbu, hittar ju knappt i stan ;)
 
Efter lunchen drog vi till lekparken.
 
På kvällen blev det ett bodypump pass med bästa Sarah! 
 
Vilmas födelsedag 2/7
Vi satte klockan aptidigt, eller Mackan går ju alltid upp aptidigt så det var jag som fick
sätta mitt alarm på 06.00 (Zzzzz)
Upp, tända de 4 ljusen och sen försöka sjunga Ja mån hon leva (hade ju knappt vaknat)
Vilma sov som en gris, så vi fick putta lite på henne ;) haha
När paketen var öppnade tog vi våra täcken och kuddar och la oss i soffan och myste
och tittade på barnkanalen och Mackan åkte till jobbet.
 
På förmiddagen hängde vi i Helikopterlekparken med Forsbergs.
Vilma fick både ballong och paket ♥
 
Spana så att sopgubbarna gör sitt jobb.
 
Vilma och jag tänkte att vi skulle dra till Tift en snabbis efter lunchen.
Vädret var riktigt fint, himlen blå och solen sken...
Precis innan vi svängde av mot Tift så öppnade sig himlen och det bara vräkte ner! 
Så vi fick vänta i bilen en stund, tills det avtog lite...
 
När vi plockat klart tog vi bilen till Forsbergs och hängde lite.
 
Kom hem strax innan kl 17, Mackan var hemma och maten stod på bordet ;)
Efter kvällsmaten blev det lite mer paketöppning.
 
Sen åkte Vilma och Mackan till Vilmas farmor och farfar. 
De var snälla och ställde upp som barnvakt både tors och fre då både Mackan och jag jobbade.
Egentligen skulle hon va på sommardagiset denna vecka men vi var inte så jättesugna på det så det löste 
sig bra när farmor och farfar kunde ställa upp och ta hand om busungen. ;)
Jag mötte upp Sarah för ett bodypump pass.
 
3/7
Jobbade 10.30-19.30
 
4/7
Jobbade 9.30-20.00.
Klockan 20.00 gick jag på semester!!
 
Så nu har vi 4 veckors semester ihop :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback