Afrodite Mmmm så gott!

2007-04-11 @ 11:13:17
Hopp, då har det snart gått en vecka sen man skrev sist....som sagt tiden går fort.
Förstår inte hur jag skulle hinna skriva ett inlägg varje dag....kanske under semestern :P
Men men....hänt sen sist då: Hmm...Låt mig tänka....
Skärtorsdagen jobbade jag....såg inte en enda påskkärring...lr vänta lite, kanske ett o annat barn på jobbet som hade några prickar i ansiktet och ett huckle på huvudet men inte riktig påskkärring :P
Sen börja min tre-dagarsledighet! :D Som gick så sjukt fort....
På långfredagen hade ju Linus sin 25-årsfest, mkt trevlig tillställning :) Men innan dess så avverka nog jag och Markus ett eller två avsnitt av O.C....sen så städa vi inför lördagen...dagen gick rätt fort, va o handla lite också...
I lördags va det sovmorgon på schemat...skönt! Sen så fortsatte vi o städa lite, markus fixa vår matta på balkongen o så.... :) Blev jättefint....bara bord o stolar som saknas. Påskafton innebar min pappas födelsedag!! Åkte hem o hämta mamma och pappa vid 16-tiden....16:30 hade vi bokat bord på Afrodite, mamma, pappa, anna, linus, markus och jag. Det va sjukt gott....Mmmm!! Vi rullar nästan därifrån :P Sen gick vi vidare hem hit och åt lite tårta (förstår fortfarande inte hur den gick ner :P ) och öppna presenter :) Titta på lite kort ifrån Linus 25-årsfest och så...
På tal om inget så fick Markus leta påskägg på morgonen :P haha, jag hade skrivit ledtrådar på små lappar här o var.
Önska på så sätt att jag bodde hemma, hade velat att mamma och pappa gömde ett ägg o så fick man gå o leta ledtrådar och de sa fågel, fisk eller mittemellan.....Vill förstunden va liten igen ;)
Vi titta på Epic movie på kvällen, den va sisodär...jag somna sista 10 min...
I söndags va det upp o hoppa tidigt...eller vid 10-tiden....vid 11-hugget satt vi på våra cyklar trampandes mot Valla....mot minigolfbanan....oki oki eftersom ni undrar-...Markus vann...men hej det kommer fler ggr det här året :P
Markus titta och jag lite halvt på ghost rider...det va nog en film mer för markus....
Sen mot Ikea och köpa en present till Andreas....sen hämta upp Syrran och sen mot Ekholmen för o äta middag med familjen, flygande Jakob! Asgott! Sen vidare till Andres föräldrar ute på landet för o säga grattis....Titta lite på LHC-matchen o så....Sen på kvällen titta vi på Blooddiamond...den va bra men lite läskigt...usch gillar inte krig....stackars barn som står där med vapen i händerna...de vet ju knappt va det håller på med....
Jobba 12-17 på annandagpåsk....vid stängning när Britt skulle dra in ett kortställ så höll det på o välta så hon tog emot det med benet....vilket resulterade i ett jack så hon fick åka till akuten för o så...är sjukskriven fram till nästa tis...usch, tycker så synd om henne. Ska börja ha skydd på jobbet :P
Åkte hem till Markus föräldrar sen efter jag slutat, äta lite påskmat ....Ella, Lisa, Ronnie och Annika va på besök också... :) Blev en snabb visit för och sedan åka till Maxi för o handla lite...samt byta kod på mitt ica kort, äntligen kom jag ihåg det, är ju bara 4 månader sen som jag fick mitt kort :P haha, bättre sent än aldrig...
När vi kom hem så kolla vi klart på blooddiamond.
Jobba 10-20 idag...vilken seg dag, det va timmarna mellan 18-20 som gick fortast..kanske va för att jag va själv för Fredrik va inne på Expert och kolla på lhc-matchen :P haha...
Vi börja med de nya ikanopresentkorten igår...det va faktiskt lättare än jag trott...men ändå det är en ny sak man ska lägga på hjärnan så nog kommer jag göra fel....nångång..
Näe, ska pysa ner till stan nu och kolla om min 2-års present till markus är klar sen sätta mig på bussen mot tandläkaren i ekholmen...usch vill inte :(

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback