Ännu en skojig lista

2007-04-16 @ 10:27:53
Tio första:

1. Första bästa kompis: Cecilia
2. Första bil: Min lilla golf som jag köpte för ca en månad sen
3. Första kärlek: Marcus Lundgren
4. Första husdjur: Guldfisken pricken
5. Första semester: Minns ej
6. Första jobb: Äldreomsorgen i Åleryd
7. Första köpta skiva: Skulle gissa på nån absolute dance...
8. Första fyllan: don´t remember
9. Första piercing: Har ingen
10. Första konsert: Gyllene Tider eller va det Tomas Ledin

Nio senaste:

1. Senaste alkoholdrycken: Vatten
2. Senaste bilfärd: Hem från mamma och pappa
3. Senaste filmen du såg: Göta kanal 2
4. Senaste bubbelbadet: hmm....länge sen
5. Senaste spelade cd: Mp3 spelaren
6. Senaste kyss: Igår kväll *ler*
7. Senaste gången du grät: I lördags när jag titta på O.C :P haha
8. Senaste måltiden: Makaroner och falukorv
9. Senaste gången du sov: inatt

Åtta har du någonsin:

1. Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
2. Blivit kär vid första ögonkastet: nja
3. Fastnat med blicken i någons urringning: Jajjemen
4. Fått ditt hjärta krossat: Japp
5. Sagt att du älskar någon utan att mena det: nej
6. Haft ett one night stand: ja
7. Busringt till någon: ja
8. Spytt på någon: nej

Sex saker du gjort i dag:

1. Gått upp
2. Duschat
3. Läst corren
4. Pratat med Emma
5. Surfat runt och kollat om nån skrivit nåt nytt i sin blogg
6. Ska äta frukost nu

Fem favoritsaker utan rangordning:

1. Mina vänner
2. Markus
3. Min familj
4. Träning
5. Mobilen

Fyra personer du känt längst:

1. Cecilia
2. Annelie
3. Marcus
4. Johanna Engdahl

Tre val:

1. Klänning eller kjol? Kjol
2. Sommar eller vinter? Sommar
3. Pizza eller tacos? Tacos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback