Är trött på att snora

2007-04-25 @ 11:03:46
Dagens frårga är: Är jag förkyld eller är det pollen som jäklas med mig...
shit pommes :P Är så sjukt snorig....vakna av det imorse....kul..
sitter här i min ensamhet o snorar...Markus är på jobbet....saknaden är stor :)
Det är ingen vanlig dag för det är Markus namnsdag idag :D Grattis älskling <3
Jaha...jobba i måndags och i tisdags med andra ord igår...
Lyckades göra klart inventeringen igår...wieee....äntligen är det klart!
Men det är inte så jäkla lätt o veta vad alla andra har inventerat....men är helt hundra på
det man själv gjort...men inte vet jag vad ulrika har gjort...visst vi skriver ner på ett papper
men det är inte alltid lätt o fatta......så igår när sarah och jag trodde att vi va klara så hade vi presentpapper, en tunna med snören samt filofaxer....suck....
sen då...kl slog 18 o folket gick hem...kvar va jag med Lotta & Lasse....Lasse gick o muttra ...är det inte klart än...
Hade tinkabokstäverna kvar....sen trodde jag att det va klart...sen hitta jag såna där varningsfåglar ( sätter man upp på fönstret för att fåglarna ej ska flyga in i det) ...sen hela snurran med magneter....skiten tog aldrig slut...o Lasse gick o muttra ....vet ni inte vad ni har inventerat....va fan ska jag få skiten för det....jag har inte ens haft ansvar för kassadelen under inventeringen....suck...blir så less på det.....hela bordet med engelska böcker va ej inventerat....heeej jag har inte inventerat böcker...men ändå är det jag som står där o tar emot skiten...jag sa det till Lasse...meeh det spelar ingen roll muttra han....
Sen är inventeringen iaf godkänd......sen kommer Lasse ut med 75 A-4 sidor med saker som har diffat under inventeringen...75 jäkla sidor....sjukt mycket....o det är klart att pappersvarorna va de som diffa mest men va endel böcker med.... Scrapbookingstämplarna stämde ej för 5 öre...men jag kan inte ta ansvar för det för det va Stina som inventera dem....man ska inte skylla ifrån sig men en sak om han kommer med nånting som jag inventerat så kan jag ta ansvar men inte när jag inte har nåt med det o göra....så igår kväll va ingen skojig kväll....
Hade ont i huvudet när jag kom hem igår...så jag va ingen rolig person....va skönt att få gå o lägga sig....
Ny dag idag, nya tag :) Vill så gärna gå ner o träna men det får nog vänta tills imorgon...
Ska sätta mig en sväng på balkongen nu :)
Puss och Hej


Lite bilder ifrån spanienresan för två år sedan.....längtar tillbaka !!!!
image9

image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback