Bikinibrud

2007-04-15 @ 11:46:38
Yes!! Sitter på balkongen i bikini....helt underbart!!
Gör ingenting att man är ledig....guud så skönt det är..
tråkigt bara att Markus har fotbollsmatch nu....
Igår så jobba jag, lagom kul när man ser kunderna komma in
och är röda...lite sått bruna....sweet så står man själv där inne :(
Haha, jag har redan börjat gnälla...fatta sen hur det blir i sommar när man jobbar :P haha
när det kommer va sånt här väder varje dag.....Fast jag har semester i 3 veckor...lovely!!!
Har tränat core o kört gym i veckan, blir nog ett body pump pass i eftermiddag.... :)
Markus o jag har haft o.c race :P haha....redan sett 9 avsnitt o vi fick säsong 2 i fredags ;)  haha
Det är så sjukt bra..... :D
Tandläkaren gick bara bra.....men va länge sen jag hade bedövning...va skönt när det släppte, tog bara 4 timmar...
men nu kallar de mig om ett år igen skönt att ha det besöket ur världen :D
Va o hämta 2-års presenten också...blev jättefina!!!
Sett Göta kanal 2 också....haha den va rolig :) men minns knappt 1:an....
Det är många födelsedagsbarn  nu....Markus kompisar Martin, Jens och Andreas har fyllt år.
Min kusin Gabbe har fyllt....Annelie har fyllt...O så fyller lilla Lisa 6 år den 17/4....
Okej det är lite mer än 2 månader tills jag fyller men jag har redan börjat med min önskelista :P hahaha
Näe, nu ska jag ut o steka i solen lite....Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback