Delad andra plats

2007-04-30 @ 09:02:50
Jaha då va det ännu en ny vecka....jisses vad fort det går....
Snart är det ju sommar, längtar som en tok :)
Haha som min älskling sa igår....det är ju efter vår och innan sommaren...
och det är ju inte riktigt försommar så det är nog eftervår :P haha *stolle* :P
Eeh hände i fredags, jo jag jobba o på kvällen blev det soffmys med älsklingen.
Blev talangjakt och medicinmannen....sen somna markus men jag fortsatte titta på
allt vad kvinnor vill ha...tror den heter så....
Lördagen va jättemysig....Skulle egentligen följt med markus o kollat på hans fotbollsmatch, det va hemmamatch och fint väder....Men så visa det sig att Annelie va hemma över valborg o lördagförmiddag va enda dagen vi kunde ses...
och vi lyckades ej ses förra gången hon va hemma...så det bidde en shoppingrunda på stan med annelie och en karamelloglass  :) Det va skoj, kul o se dig tjejen.
Det är ju egentligen idag som vi firar vår 2 års dag men eftersom att båda jobbar idag coh jag jobbar imorgon så tog
vi lördagen som vår dag...Så vi gick och åt på ming palace ...alltid lika gott o man blir alltid lika sjukt mätt efter...sen cykla vi vidare till cloetta center för att se grease :) Det va riktigt bra....dock sjöng de alla låtar på svenska så det blev ju inte riktigt samma sak men det va riktigt bra...värt pengarna :) Sen hojja vi hem och kolla på ett o.c avsnitt o bara myste. Tack för en underbar lördag älskling.
Haha...det va någon som hade däckat i en buske nedanför oss i lördagskväll... haha
Åkte på o jobba i söndags iaf....för Lasse och Lotta skulle till västervik...men det va helt oki...för det va bara sarah, jag och fredrik....men fredrik va o handla möbler med sin flickvän och sen gick han o fika med sina vänner så i stort sätt va det jag och sarah som jobba :) Så det va trevligt.
På kvällen bidde det minigolf i Valla med mange, zaulan, jonny, annelie och markus o jag...
Kom delad andra plats med mange :D
Ikväll blir det grillning hemma hos zekka :) Kommer nog bli skoj....får se om töserna har skrivit någon sång :P haha

Förresten, ganska komiskt att vi gick på grease för o fira vår 2-årsdag....det va den filmen vi såg hemma hos jenny när vi blev ihopparade :P Observera ihopparade....säger bara det..Lovisa och Milla :D
Näe måste käka frukost nu o sen hojja till jobbet men trevlig valborg på er och ett stort grattis på
2-årsdagen älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback