Haha....listorna invaderar

2007-04-18 @ 09:48:37
Har du pojkvän/flickvän? Min underbara sambo Markus
Hur tidigt stiger du upp? Idag vid 9-tiden
Vem/vilka vet mest om dig? Emma, Lina och Markus
Gillar du att slåss? nej
Vad har du på dig just nu? träningslinne och mysbyssor
Vad ska du göra ikväll? Åka och handla på Maxi och kanske titta på ett avsnitt av o.c
När var du senast riktigt full? don't remember riktigt
Är du seriös? alltid!
Hur många biologiska syskon har du? Ett.
Vad heter den/de? Anna
Hur många timmar sover du per natt? genomsnitt 6-8 ungefär?
Vilken färg har du på håret? mörkt brun med blonda slingor
Och frisyren, hur ser den ut?: morgonfrilla! haha, med andra ord lockigt
Vad har du för färg på ögonen? blåa
Vad vill du ha för färg på ögonen? dom jag har nu funkar tills vidare
Vem är snyggast i världen? får nog svara att det är jag på den frågan..
Vad är du allergisk mot? Pollen o att skala potatis :P haha
Ska du duscha idag? yes, efter träningen
Vad är det för veckodag? onsdag
Vad gör du nästa år? no comments, next question
Favorit färg: vitt
Är du uppväxt i stan eller på landet? eeeh, vad räknas Ekholmen till....
Har du utländska föräldrar? nej
Gillar du att laga mat? gillar att titta på när någon lagar mat åt mig, räknas det?
Märkeskläder eller secondhand? märkeskläder
Hur många par skor har du? haha....enligt Markus många ;)
Var har du ont? handleden
Vem är bäst just nu? det är nog jag på den frågan också
Använder du hårspray: nej
Hur många frågor är vi uppe i nu? 29 utan denna fråga, 30 med. HA!
Favoritserie: O.C
Hur många till frågor pallar du med? ett par
Hur många anna känner du? 3 tror jag
Håkan Hellström eller The Ark: the ark
Bright Eyes eller Lars Winnerbäck: winnerbäck
Salt eller socker? Salt.
Vilka vinner hockey?den somgör mest mål vinner
Gillar du ketchup? jadå
Små eller stora bokstäver? Först stora och sen små
Är du bra på att måla? Nej...eller i målarböcker :P
Sommar eller vinter? Sommar
Vilken tid gick du upp idag? 09:00
Vad var det första du sa i morse? Godmorgon älskling
Vad åt du till frukost?Inte ätit än
Vem kramade du senast? Markus
Vem pussade du senast? Markus
Säger du "kex" eller "chex"? chex finns inte med i ordlistan, så det heter alltså kex, liksom det heter Kasse och inte "Kashe".........
Vad längtar du till? utlandsresa
Favoritalkohol? cider
Brukar du erkänna när du fisit? tjejer fiser inte
Varför fyller du i detta? "Har inget bättre för mig, men ska iväg och träna nu
Vad heter dina husdjur? Har inget
Hur kommer du bo till hösten? Antagligen där jag bor nu
Har du körkort?JA!
Hur gammal vill du vara när/om du får barn? 25-30


Näe nu ska jag äta frukost och fixa frillan sen ner till feelgood och träna lite...
Ska möta Emma på stan vid 13-tiden....
Skynda skynda eller jalla jalla :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback