pollen

2007-04-27 @ 09:10:26
Suck, har vart ledig både onsdag och torsdag men ej kunnat
träna p.g.a pollen.....Fan blir så trött på skiten, känner mig helt däckad...
Så har ej blivit någon träning denna vecka....körde lite på balansbollen hemma dock.
Kanske kan jag ta mig till gymet i helgen, är ju ledig då också :D Sarah ska jobba åt mig för jag
jobba en helg åt henne när hon va i fjällen....
Cissi är hemma en sväng som annars är bosatt i Göteborg...så emma, cissi och jag va och tog en glass på Bosses i onsdags kväll o satte oss i trädgårdsföreningen o bara prata skit :) Sen va vi hemma här en sväng också....
Kul o se dig igen tösen :)
Vi tog en sväng på stan igår också....varför hittar man inget när man har pengar? Visst man kan ju alltid spara pengarna :P haha men det är ju inget skoj...fast det måste jag göra....förra lönen tog ju slut dagen efter jag fått den :P haha....Satt i solen igår...fick allt lite färg på mig.
Wiee, bidde 2 avsnitt av the O.C igår kväll...Soffmys med min snutt :)
Usch som alltid är jag lika osugen på o jobba...
Men nu måste jag äta frukost och hojja till jobbet....
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback