Swisch

2007-04-03 @ 10:46:09
Swisch sa det så försvann helgen....vet inte riktigt vart den tog vägen...
men jag kan inte påstå att jag suttit ner på rumpan alltför mycket...
Fredagen jobbade jag 10-20...suck de dagarna känns aldrig som om de ska ta slut...
Efter det direkt hem o hoppa in i duschen, 20:45 va jag i ekholmen för att hämta upp pappa och
skjutsa honom till Appelskogs ute i tornby (kul kom nyss därifrån) :P Han skulle hämta sin firmabil, lämna den där
när han hämta hem den nya bilen....efter det så åkte vi i varsinn bil tillbaka till ekholmen, tog en snabb titt på nya bilen sen upp o äta Mmm...jättegott! Men under vår bilresa så sa pappa det att Markus ringt honom o sagt att bilen lagt
av på motorvägen typ vid väderstad....så han o Hanis kom inte så långt på sin resa till Ljungby....Där satt de o vänta på att Simon skulle bogsera bilen till en mack.....så han sov hemma i fredagsnatt :D hiih, mysigt värre...vi åt semla i sängen o titta på Let´s dance (som va inspelat)....tog inte lång tid innan vi somna i varandras famn *mysigt*
Upp vid 8-tiden i lördags får o åka till jobbet.....va rätt lugnt på jobbet men va skönt, va bara jag, Britt och Fredrik som jobba....så det va skön stämmning....direkt efter jobbet åkte jag till ekholmen och åt lite mat med mina kära föräldrar....prata med Lovisa, bestämde att vi skulle ses på stora torget vid sju...så snabbt hem o fixa iordning mig för o sen traska ner till stan...Det va trevligt hos Sandra, va lite födelsedagsfest...Sen bidde det lite strul men det hela sluta med att jag, Lovisa, Therese o Virre gick till Platå.....det va skoj men roligare har jag hatf det ute...Men alltid lika kul o träffa tjejerna. Traska väl hemåt vid 01:30 tiden....
Sen ringde kl vid 9 på söndagsmorgonen men då va jag redan vaken...upp o fixa till sig, ner i källaren och leta fram ballerinadojjorna...vår i luften....sen brumma jag iväg till jobbet....ytterligare en lugn dag på jobbet...
Hem o fixa makisar o korv....på med träningskläderna ...mot järdala och hämta upp slemmis....sen bidde det lite gym...mkt flamms som vanligt men lyfte en o annan vikt emellan allt fniss.....sen traska vi mot meddo...MMmm, så skönt. ...Sen skjutsa jag hem slemmis o sen sprang jag upp en snabbis till mamma o pappa för att ge min älskade mamma en grattiskram...fick med mig lite banankaka av pappa. Mums.
Trodde Markus skulle va hemma när jag kom hem men icke...han kom efter 25 min....tog en mysig dusch o sen burra vi ihop oss i soffan för att avnjuta ett avsnitt O.C.
Måndagen bestod av jobb...mycket pappersvaror så det va skönt....dagen gick fort. Slemmis kom o plocka upp mig vid 18-tiden och så åkte vi o körde ett core-pass. Alltid lika skönt.....lilla magen  :P Hem o käka lite och sen tog jag och markus en sväng till ekholmen för att hämta upp vår "gräsmatta" som pappa fixat åt oss...ska vi ha på balkongen :)  Sen bidde det ett avsnitt O.C :) Sjukt bra!
Hopp, trodde ju att solen skulle skina idag eftersom att den gjort det alla andra dagar....Lämna ju min cykel på jobbet eftersom slemmis kom o hämta mig...så det innebär att jag ska gå till jobbet idag vilket jag såg fram emot en promenad i solen...men vart f*n är solen då...jo istället vaknar jag av att regnet piskat mot fönstret..O Markus har min bil eftersom hans är urfunktion.....så det är bara o traska emot tornby oavsett väder och vind.
Nu ska jag käka lite frulle....Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback