update

2007-04-20 @ 10:55:14
Tjo...när skrev jag senast...eh vad har hänt sen sist. Let´s see...
Va ju och träna i tisdags efter jobbet, bidde lite gymträning :) musklerna börjar formas :D
Va ju ledig i onsdags.....då va jag och träna gym på morgonen och sen
mötte jag Emma på stan vid 13-tiden...sen traska vi runt där i 3 timmar.... :)
Sen hem och laga mat...Sen åkte Markus på fotbollsträning....
Jag titta under tiden klart på Säg att du älskar mig som jag och Markus börja titta på för länge sen...
Den filmen va inte så mkt och hänga i julgran direkt....
Vi ringde till Lisa och gratta henne i efterskott, fyllde ju 6 år i tis. Sen mot maxi och storhandla, vi hade verkligen ingenting i kyl&frys...haha och inte va det rätt tidpunkt i månaden att åka o handla....men vi fick med oss ett antal påsar hem :P Sen blev det ett o.c avsnitt.
Igår jobba jag 13-20...de hade börjat med inventeringen i onsdags men sen på kvällen hade Lotta råkat trycka på fel knappt så inventeringen försvann...*host, inget ovanligt, tror det va förra året som Fredrik gjorde likadant*
Så det va bara o börja från början igår....jag räkna kort mellan 13-20....fy fasen va det va tråkigt...o det finns ett antal kortsnurror kvar samt en vägg med kort på...så jag vet vad jag gör idag...samtidigt är det skönt med inventering för man har nåt o göra....Men gäller och ha papper och penna i beredskap för det kommer kunder titt som tätt o frågar saker lr ska handla nåt...Börja få ont i ögat igår kväll...vet inte om jag åkt på en ögoninflammation eller om det va allt räknande som gjorde att jag överanstängde ögat....Time will tell Bidde två o.c avsnitt igår kväll :) Helt underbart att få krypa intill Markus och mysa och titta på o.c :D
Näe, ska hoppa in i duschen nu och lägga på masken :P haha
Ska köra lite på min balansboll innan duschen :) Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback