Uppe med tuppe lr gick upp samtidigt som Markus ;)

2007-04-04 @ 09:39:44
Markus gick upp strax innan sju...kunde nog somnat om men stollen
börja ju prata med mig så jag vakna ju till :P haha...
och solen titta in genom persienen...så jag gick upp med min snutt.
Kolla på Let´s Dance reprisen som vi aldrig kolla klart på i fredags....
Åh, Martin och Cecilia, rätt par vann. Så söta!
Tänkte sedan fortsätta titta på säg att du älskar mig men kom inte så långt,
satte mig vid datorn istället och här sitter jag :P
Sitter och funderar på om jag ska köra ett body pump pass idag...tror nästan det blir
så, ska iaf dit så får vi se om det blir gym lr pass eller både och :)
Ska till blomster affären idag och beställa blommor till min älskade pappa som fyller år på lördag.
Sen ska jag skriva påskkort och grattiskort till pappa....
borde städa klart på balkongen också så vi kan lägga på vår "gräsmatta"
Sen ska vi handla och till systemet när Markus kommer hem, senare ikväll blir
det fika med Lina och Emma :)
Näe, det blev visst mycket på schemat idag dags och sätta fart...
vi har varken mjölk lr filmjölk hemma...vad ska jag äta till frukost...
kan inte dricka mjölk, inte oboy...inte göra gröt...
Hopp, får la bli té o macka då.... :P
Hitta en rolig lista någonstans på Lunarstorm....ska bara fylla i den sen måste
jag masa mig ifrån datorn....ska bara, jag är som Alfons Åberg :P




Namn: Maria Johansson  
Födelsedag: 23 juni
Födelseort: Linköping
Ögonfärg: Blåå
Hårfärg: Brunt
Pluggar/Jobbar: Yes, Bokhandeln på Ikano-huset och ibland Bok&CdMedia
Familj: Mamma & pappa & storasyster

FAVORIT?
Färg: Gul
Plats:Soffan
Land: Spanien
Djur: Söta kattungar
Serie: OC, helt klart bäst
Skor:Diggar mina ballerinadojjor

BRUKAR DU?
Titta på dig själv i spegeln: Ja, säg någon som svarar nej på den frågan
Sova: Ihop med min sambo
Drömma mardrömmar: Njae, då och då
Drömma sexdrömmar: varför drömma när verkligheten finns?
Försöka vara annorlunda: Varför?
Ljuga: När nöden kräver
Hata folk: De som förtjänar det
Lita på folk: Ja men dock få

NÄR?
Åt du senast: Godis för en kvart sen
Läste du en bok senast: Håller på med Män som hatar kvinnor...går segt
Var du på konsert senast: Lasse W
Kysste du någon senast: Imorse
Klagade du senast: Igår, ont i handleden

VEM?
Saknar du: Morfar och farfar
Kysste dig sist: Min älskade pojke
Skrek du på sist: ehh, på mina föräldrar men det va länge länge sen
Sårade dig sist: Sårade kan jag väl inte säga direkt men du gjorde mig irriterad
Gjorde dig riktigt glad senast: Min pappa
Fick du sms från senast: Markus
Ringde dig senast: Min gamla barndomsvän Marcus

HAR DU?
Skadat någon: Nej, kastat en kudde i huvudet på Markus nån gång men inget värre :P
Färgat håret: Alldeles för många gånger
Några piercings: Japp, naveln
Några tatueringar: Inte än...
Egen dator: Nope, Markus
Gjort bort dig: Ja annars vore väl livet rätt trist
Komplex: Om ni bara visste
Kysst någon: Många
Haft sex: Hur skulle man kunna låta bli
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja flera gånger
Varit kär:Svävar på moln varje dag ;)
Dumpat någon: Mjo
Blivit dumpad: Nej
Velat vara otrogen: Alla gör vi val
Varit otrogen: Host...

HUR?
Svarar du i telefonen: Ah det är Maria
Mycket pengar har du: Massor :D (iaf tills några dar efter lön)
Bäddar du sängen: jajjemen
Många stör du dig på: En och annan
Mycket äter du:Lagom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback