Vart duktig i helgen

2007-04-23 @ 09:00:40
Yes, jag va och träna gym både i lördags och söndags :)
Bra jobbat....jätteskönt, inte alls lika mkt folk på helgerna som
på vardagarna...dock fick jag ju åka dit själv...Sarah jobba och Emma va
på landet....men men det gick ändå :)
Hade tvättstugan i lördags.....va nästan ett måste...tvättkorgen va fuller :)
Va hemma hos mamma och pappa en sväng också...Markus hjälpte pappa med
datorn....Sen så bidde det pizza med Tobbe och Åsa :) Mycket trevligt.
Kvällen gick i frågesport :P Haha både postkodsmiljonären och pokerfejs...
sen körde vi buzz :) Åsa och jag dela en flaska Dooleys :) Det va en trevlig kväll...
och sent blev det så vi va lite trötta på söndag morgon när kl ringde...
Markus hade fotbollsmatch :) Bidde vinst denna gång :D
Sen bidde det hem till mamma och pappa för att äta tacos..
och sen åkte vi till mormor och åt våfflor :) Mums...
Blev en tidig kväll...markus kolla klart på 300 och jag såg wallanderfilmen på 4:an...
men orka ej se klart den...slockna ganska fort...
Fy fasen jäkla pollen....nyser som en tok o det kliar i halsen och sen mensvärk på det också...
Ska snart sätta mig på cykeln och trampa till jobbet....skapligt osugen på det....det ÖSREGNAR
Kommer va på toppen humör idag :(
Gaahhh, vill va hemma idag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback