Kan va dags för en uppdatering....

2007-08-03 @ 08:41:35
Wups, är kanske dags för en lägesrapportering :P Va inte igår jag skrev direkt....
skyller på att vår dator dog när det va sånt jäkla åskväder så ...låg i koma en vecka men nu har baby
fixat den :) Får bli en kortfattad uppdatering...ska iväg o jobba snart...så får se hur mkt jag hinner skriva....

14/7= Hoppade in på min semester och jobbade nere på bokmedia i gyllen.

15/7= Träna gym

16/7= Jobba 10-18. Mange och Hanna va på besök på kvällen :)

17/7= Jobba 13-20...Sen till Tobbe, där även Åsa, Mange, Hanna, Julia och Emma befann sig.
De hade grillat o badat i poolen men vi kom ju lite senare pga att jag ej sluta förns 20:00.

18/7= Till frisören 09:00. Sen blev det en sväng till gymmet.. Sarah fyllde 24 (massa grattis) så jag och Markus va o åt massa gott där!! *Mums* Riktigt gott!

19/7= Träna gym

20/7= Jobba 10-20. Satt på Storan med Lovisa, Sandra och Markus, mycket trevligt.

21/7= Jobba 10-17. Hemma en sväng i Ekholmen och hälsade på =)

22/7= Jobba 11-17. Mamma, pappa, syrran och Linus va över på "namnsdagsfika".

23/7= Jobba 10-18. Träna gym på kvällen.

24/7= Jobba 13-20.

25/7= Luncha med Sarah på Steve´s...jisses va tiden gick fort när vi satte igång o prata. Tack sötis, alltid lika skoj o träffa dig...nu när du har semester ses vi ju ej så mycket...Skönt o prata av sig alla jobbtankar ;)
Sen när Markus kommit hem så käka vi lite och sen ut till Markus föräldrar i Holmetorp, Markus halvsyster o sambo va där och hälsa på.....Sen bar det av till Tobbe...Men missa grillningen även denna gång....

26/7=Jobba 10-18. Tvättstugan 18-22.

27/7= Jobba 10-20

28/7= Emma och jag tog en shoppingrunda på stan som vi sedan avslutade med en glass ifrån Bosses.
Va hemma hos mamma och pappa en sväng med....

29/7= Jobba 11-17. Sen va vi hos Tobbe o spela Rappakalja med honom o Åsa...haha shit va jag garva...
Det är ett spel som ska införskaffas!! :)

30/7= Jobba 10-18 på Bokmedia *alldeles själv......shit tråkigt....ska bli skönt när Edward kommer tillbaka från sin semester...så man åtminstone har nån o prata med... Sen på kvällen spela vi kubb med Anna och Linus i trädgårdsföreningen..Yes, jag och Markus vann !!!! Vi hade våran månadsdag *27 månader* <3 Love u baby!

31/7= Jobba 13-20

1/8= Träna gym, satt på balkongen o njöt av solen *underbart* Va på skänningemarknad på kvällen när Markus slutat jobba

2/8= Jobba 10-20.... Va ute och gick innan jobbet...07:30...*riktigt skönt*

Sett ett antal filmer även denna gång...som sagt vädret har ju ej vart det bästa
*Rosa the movie- helt ok
*Linas kvällsbok-trodde den skulle va bättre
*Fearless-inte min typ av film så va mest Markus som kolla ;)
*John Tucker must die- den va rolig
*A lot like love-helt ok
*Aeon flux- inte min typ av film...
*Man on fire- spännande

Läst ut ett par böcker också
*Skam av Katarina Wennstam- riktigt bra
*Vi som aldrig sa hora av Ronnie Sandahl- njae trodde den skulle va bättre
*Stum sitter guden av Anna Jansson-spännande

Måste äta frukost nu o sen bege mig mot jobbet.... Va ute och gick imorse med...*duktig*
Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback