Sarah

2007-08-24 @ 14:53:09
Vill bara att du ska veta gumman att du är faen i mig den bästa!
Har så himla roligt ihop med dig, det är du som får mig att skratta när allt
är skit på jobbet ....du finns alltid där (förutom när du är ledig) :P man kan alltid snacka med dig!
Är så glad att jag börja jobba där, att jag fick träffa dig! Du är en vän för livet tjejen.
Tänker bara på igår...var så glad att se dig efter din 5-dagarsledighet...förstår inte hur jag klara mig
i nästan en vecka utan dig på jobbet, o utan Stina också dessutom...
o mycket fniss blev det....en aning trams o en heldel hörfel ifrån min sida :P
Men tyckte du sa att snart kommer Magnus bakifrån ;) *asg* (inte mitt fel juh...)

Ps: Curly sue med Takida är såååå sjukt fin, lyssnat på den 511 ggr idag Ds:

Kommentarer

Postat av: Sarah

AHHH! Vad underbart gullig du är!! Tack detsamma!! *massor med pussar*
Men snart får du din hämnd när du sticker till Grekland och semestrar en vecka... då får jag Maria-abstinens, för du är borta massor med länge!4
SNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPS!!!!!!

2007-08-24 @ 19:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback