En sån där

2007-12-04 @ 11:13:58

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?

Hahah aaah ;) Vi har inget val *hihi*


2. Har du sett din bästa vän gråta?

Ja..

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?

??????

4. Vad åt du senast?

Mjölkchoklad med Non Stop.

5. Har du fått någon komplimang idag?

Näe, har vart själv hela morgonen och jag är dålig på o ge mig själv komplimanger.

6. Har du varit med i en rättegång? 
Ja.

7. Är du polare med grannarna?

Näe...men inte ovänner heller.

8. Vilka språk pratar din mamma?
Svenska

9. Vilka länder har du bott i?
Sverige


10. Senaste piercingen?

I naveln..dock för flera flera år sen.

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?

I söndags när jag va på stan och sen Tannerfors sen Ekholmen.

12. Gay?

Vem..? Jag? nope

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?

Nope!


14. Har du täckt någons hus med toalettpapper?

Haha, näe men tack för tipset.


15. Har du varit på stranden?

Inte idag men i September.

16. Har du haft en stalker?

inte vad jag vet:P


17. Minns du dina/din musiklärares namn?
Margaretha....

18. Hur bra är din syn?

Enligt optikerna inte så bra men jag har aldrig märkt av nåt.

19. Har du varit på ett party?

Ja,det kan du skriva upp!

20. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?

Näe!

21. Vad skulle du säga om nån sa att den var kär i din bror?

Har ingen bror så jag skulle nog mest bli förvånad... :P


22. Har du varit utomlands?

Yepp, Spanien och Grekland!

23. Har du sett din bästa vän naken?

Mjees, inte alla dock.

24. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?

Bara varit på ett som jag minns...

25. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?

Dom skulle nog mest bli förvånade eftersom att jag är deras lilla ängel ;)

26. Var är dina syskon just nu?

Min syster är antagligen på jobbet.

27. Vad var den senaste drömmen som du minns?

Det va nog när jag och en brud hade catfight :P

28. Vem ringde dig senast?
Plutten

29. Vilken tid gick du upp imorse?

Kl 9

30. Vad ska du göra i helgen?

Jag ska jobba hela helgen och på söndag är det julbord med jobbet.

31. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?

"jag tror jag har gjort nåt riktigt dumt ikväll"

32. När var du riktigt sjuk senast?

För 3 år sen i kyssarsjukan (tror den kallas så)

33. Vem är den senaste kändisen du tog på?

Har inte pillat på någon kändis,

34. Vad finns i din bakficka?

Har inga byxor på mig :P


35. Har du färglinser?

Nope.

36. Vad gjorde du klockan 2 inatt?

Sov sött.

37. Vad är det första du gör på morgonen?

Kissar

38. Vad ska du göra efter det här?

Platta håret och sminka mig.

39. När kysste du nån senast?
Imorse!

40. Vad står det i det 20e sms:et i din inkorg?
Vi peppar romerska bågar ljusa eller center om det inte är försent annars blir det jättebra med Geisha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback