fylla i lista

2007-12-06 @ 22:27:17
Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Lite små seg efter träningen
Favoritgodis: Chips
Är det nåt du absolut inte äter: Levergryta, ärtsoppa, fläsk (är ganska kinkig med  mat)
Kläder just nu: Sitter i underkläder insvept i en pläd
Musik just nu: Break the ice med Britney Spears
Vad sa du senast: Hejdå till tjejen på Feelgood
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Framtiden.
Sommarplaner: Ehh, åka utomlands!!! Ett måste
Fisk eller badkruka: Fisk om jag är utomlands. Badkruka i Sveriges kalla vatten.
Saft eller alkohol: Alkohol
Längd och vikt:  ca 1.60 (sist jag mätte mig va i typ 1:an på gymnasiet) 51kg
Hur många kuddar sover du med: Två stycken
Favoritväder: Jättevarmt och jättesoligt.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Familjen, mobilen. en flaska vatten
Spelar du nåt instrument: På läppen :P
Morgon- eller nattmänniska: Både och.
Sparare eller slösare: Slösare.
Vem är viktigast för dig: De som står mig närmast! <3
Bästa film: Honey
Tror på liv på andra planeter: Nej!
Kommer du ihåg din första kärlek: Absolut.
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej men jag ogillar inte personen
Har du några homosexuella vänner: Inte vad jag vet.
Tror du på mirakel: Njae
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja det tror jag.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ahh
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej, absolut inte.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2st
Bio eller promenad: Först promenad, sen bio.
Är du kittlig: Litegrann.
Snarkar du? Nej.
Stjärntecken? Kräfta
Rädd för insekter? Ja de som är stora
Äckligaste insekten: Spindlar
Största svaghet: Blir lite kinkig när jag är hungrig
Det här är jag bra på: Är snäll och omtänksam
Bästa bok? Stieg Larssons böcker
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Kunna flyga.
Vad vill du jobba som? Som inredare
Chips, morötter eller godis? Chips.
Pizza eller hamburgare? Pizza.
Skriver du dagbok? Bloggar lite då och då
Har du nån flickvän/pojkvän? Sambo
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Jag har en piercing lr fler om man räknar hål i öronen.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Välstädat.
Gungar du på stolen? Nej.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Skulle gärna vilja,
Vilken hand håller du gaffeln i? Höger
Hur är din drömtjej/kille? Ärlig, och snäll, med humor.
Hur många syskon har du? En storasyster.
Vad är du mest rädd för? Att det ska hända mina närmaste något
Är du rädd för blod? Nej, inte speciellt.
Saltar du på maten? Om det behövs.
Gillar du att sjunga? Gillar att sjunga.
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Barn och Fritid 
Anser du att du är stark? Ja, det tycker jag nog.
Brukar du sola? På sommaren tar jag varje minut jag får över och sätter mig i solen :)
Vad gör du om du får hicka? Håller andan
Röker du? Nej
Snusar du? Nej.
Använder du knark? Absolut inte.
Kaffe, te eller inget? Te
Har du en besatthet? Måste bädda sängen innan jag går hemifrån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback