Glitter

2007-12-14 @ 12:19:28

Igår va jag och Sarah bokhandelns egna tärnor. Vi va så söta med vårt glitter i håret :)
Även om det bidrog till att mitt hår såg ut som ett risbo :P som ett litet troll ;) Men söta va vi!
Tror dock vi va de enda på hela Ikano-huset som hade glitter men vad gör man inte för o få lite luciafeeling.
Helt ensamma va vi inte..luciatåget som skred förbi hade också glitter i håret :) Fick se dem som hastigast.
Kvällen bestod av o slå in lite julklappar, tvätta lite...ligga och skeda min min sötis och se på julkalendern. Vi ligger efter (asg, det där lät fel) Vi ligger efter med julkalenderstittandet :P Vi är på avsnitt 10..haha
Även fast att jag är klar med mina julklappar så känner jag mig stressad....why?!
Förresten, efter jobbet va jag och köpte julstjärnor med glitter på samt en mistel som nu sitter i köksgången :)

Bild: Mistel. Foto: Maria Forslund, Länsstyrelsen i Uppsala län.

Nehe, nu ska jag bege mig till jobbet...




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback