Grattis

2007-12-12 @ 21:19:15
Grattis...massa grattis till Stina som fyller 20 år idag!!
Hoppas att du får tid o avnjuta ett varmt bad med dina badbomber ;)
Om inte annat kanske du får tid efter julruschen...då kan det behövas :D

Åkte hemifrån kl 10:45 imorse, mötte upp Sarah på Ikano-parkeringen.
In en snabb sväng på jobbet för att gratta Stina och överlämna en paket (i hennes skåp)
Sen hem och lämna bilen, sen en promenad till stan för o möta syster.
Sen gick vi och luncha/fika ....minns dock ej va det hette, ligger vid Saga teatern (har vart där förut...men men)
Efter att vi mättat våra magar och diskuterat våra julklappslistor så började vi vår julshopping...
jisses....3 timmar senare var vi fulllastade med påsar :D Hem till syrran och lämna alla påsar...
En snabb ögonbrynsplockning (yepp, min syster är bäst på det) så va det bara och kila ner på stan igen,
denna gång själv....för att handla klart mina julklappar till syster.
Så nu är jag klar med alla mina julklappar!!!! :D Underbart... :) Väntar dock på en bok som är beställd...
Så nu kan jag slappa mina 2 dagar som jag är ledig innan jul...
Yepp, den 16:e och 23:e december är jag ledig. Annars så befinner jag mig på jobbet...
Nu är det lussebulle och soffmys som gäller :)
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback