jultillbehör till bilar

2007-12-06 @ 22:01:35
Hihi yes Ahlgrens bilar har gjort jultillbehör till sina bilar :P
Små slädar...Sarah och jag hittade dem på Ikea på lunchen idag...
o självklart köpte vi varsinn påse!! *mums* De va så söta ju..
Arbetsdagen har gått fort, har haft min Sarah vid min sida mest hela dagen :) *!*
När jag kom hem så käka vi lite..diska o plocka iordning....sen fick jag ett ryck
så vid 20-tiden så hojja jag ner till Feelgood, tänkte ta bilen först...men duktig som jag va så hojja jag ner....
haha istället för o ligga hemma och mysa i soffan så har jag vart på Feelgood! Blev löpband ett tag och sen vikter...
:) Känner mig faktiskt riktigt duktig...
Gårdagen gick kusligt fort....ruskigt fort kanske man säger...aja...
Kl 11 va det fika med Carro ....fram till 14-tiden...då mötte jag upp Sarah på stan och vi gick och fixa lite julklappar...sen gick vi och träna...oki vi prata nog mer än vi träna :P haha men liiite duktiga va vi. Sen hem och duscha och äta ..sen ut till maxi och handla...sen låg vi och myste i soffan och kollade på 3 avsnitt av julkalendern...haha klasas :P
Nehe det va nog va som hänt sen sist....och du Stina...du får nog fundera lite till på varför jag undra om du har badkar :P *hahaha*
Jobbar fre, lör, sön, mån, tis....skulle faktiskt ha vart ledig idag men hoppa in o jobba iaf!...ibland är man för himla snäll. Förresten Break the ice med Britney Spears är riktigt bra...blivit min favorit när jag tränar.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback