Lättlurad

2007-12-14 @ 22:19:51
Idag har jag gått på det mesta....haha :)
Jag önskade en kund trevlig helg...
så säger Sarah, men det är väl inte fredag idag, lite tidigt och önska
trevlig helg på en torsdag...
Oj, tänkte jag...men men jag va ju iaf trevlig emot kunden.
Hahah efter några sekunders tänketid så kom vi fram till att det va fredag :D
Lite senare på kvällen hade jag en kund som sökte en illustrerad djurbok för barn.
Jag gick och hämtade den och vi småpratade lite...även denna gång la jag på charmen och
önskade trevlig helg...Sen när jag va klar så titta jag på Britt som står o skrattar...
Frågade vad hon skrattade åt...haha önskade du trevlig älg?
Vaa, sa jag...sa jag det till kunden....wups :P
Näe, men du kunde ju ha sagt det till kunden eftersom att hon köpte en djurbok :P
Haha... :)
Skrev lite fel också....vid den ena datorn så är "fjongen" som man blippar in varorna med inte så där jättebra så jag fick skriva en boktiteln själv på datorn...kunde ville köpa Harry Potter och dödsrelikerna.
Jag skrev Hasch Potter....haha....stod och log lite för mig själv ;)
Annars har det inte hänt så mkt spännande....
Vi hade Björn Hellberg på besök igår, signerade sina nya bok Trofésamlaren
Omslagsbild: ISBN 9789185801107, Trofésamlaren
Ann-Mari Tormalm va på besök idag och signerade sin bok Hemligheten på Ekenäs
  
   

Kommentarer

Postat av: LINA

ookej ;) Ha en treevlig dag ;)

2007-12-14 @ 22:27:54
URL: http://www.juridikt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback