Lista

2007-12-11 @ 11:01:20
Kolla i din telefonbok och svara! Hittade på den här bloggen

Har du kysst nummer 7? Yepp, det är min sambo.

Brukar du va med nummer 19? Ja, så ofta vi kan, hon är min syster.

Gillar du nummer 25? Yepp, det är min sambo

Är nummer 21 din bästis? Nej

Är nr 10 en sötnos? Ja....

Älskar du nr 16? Ja, syskonkärlek

Är nr 12 bäst? Självklart!

Min bror är nr 29? Näe, men min arbetskollega och vän Stina.

Var du med nr 22 idag?Näe, vi hinner aldrig ses när hon är hemma i Linköping men vi ska göra ett försök i jul ;)

Nr 5 går/gick i samma klass som du?
Nej.


Nr 17 har likadan mobil som du? Nope, vet att Lovisa inte har likadan mobil som mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback