Lite smått uttråkad men jag överlever

2007-12-30 @ 22:41:26
Haha...nu börjar det nästan bli så pass att jag
är uttråkad men bara nästan.
Markus och Jens sitter och spelar playstation 3....Eeh aah de har suttit där
ett par timmar men lika glad är jag för det ;)
Näevars jag har varit hos farmor ikväll med pappa. =)
Sen va vi en sväng vid minneslunden och tände ett ljus för farfar.

Lyckades dock haffa Lovisa en snabbis på msn
men filmen min stora kärlek lockade mer :P haha
Skriver som Lovisa skrev på sin blogg.
Nyårsafton känns lite 50/50...jag skulle faktiskt kunna tänka
mig o va hemma...ligga i soffan med mysbrallor på och se på film.
Men det skulle ju bli sånt jäkla liv...haha med risk för o klassas som tråkig.
Men nyårsafton känns så överskattat och stort på nåt sätt....
Aja, men tvekar inte en stund på att det inte blir trevligt...för det tror jag att det blir.
Vi ska till Hanna och äta middag med ett gäng :) Så det blir nog ingen hemmakväll för mig...
Åsa sa igår att det va klänning som gällde...hade juförsig redan från början tänkt o ha klänning på mig men
nu vet jag inte om det ska va sådär superfin eller mer vardaglig klänning...
Har en svart klänning som jag köpte till förra nyår men som jag sen aldrig använde....
men vet inte riktigt...trivs inte helt 100 i den...men så fick jag en grå fin klänning av min syster i julklapp
men jag har ingen tröja som passar o ha under den...Shit vilka problem :P haha

Har en bild på min lilla farmor men har inte lagt in den i datorn och
kameran ligger på soffbordet och jag sitter lite dumt till...haha
kan ju inte gå framför tv-n....haha de kanske dör i sitt tv-spel då :P

nehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback