Reklam

2007-12-14 @ 22:26:44
Bilderna i mitt förra inllägg kanske inte direkt kom under varandra men orka bry sig :P
Är inte sådär jättepetig. Men finns säkert någon som störs sig på det... :P
Kan ju fortsätta att göra reklam :P
Imorgon kommer Mona Kallentoft till Bokhandeln på Ikano-huset. Tror det är mellan 14-15.
Han kommer att signera sin bok Midvinterblod
Omslagsbild: ISBN 9789127025950, Midvinterblod

Jag har inte läst den själv men jag har köpt den till mig själv i julklapp ;)
Är lite smått rastlös nu...Markus är iväg på julbord med jobbet så jag sitter här själv.
Kom hem för ca 2h tim...titttat på Legally Blonde och ätit lite.....
Han trillar la in snart....
Förresten, jag är ju inte sådär super duktigt på hur man fixar en snygg blogg...jag
anmälde mig som medlem och sen satte jag igång o skriva så har inte lagt ner någon tid på
bloggens utseende...någon som vill fixa den :P
Natti Natti

Kommentarer

Postat av: Sarah

WTF?? Vem i helsike är Mona Kallentoft? Är det hans tvillingsyster eller? *asg* Synd att Mr Prison Break inte kunde stanna längre...

2007-12-15 @ 23:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback