forts på första semesterveckan....

2007-07-02 @ 13:27:37
Tisdagen va lugn....tvätta min bil vilket va behövligt.
Så nu är rallygolfen ren och fin :)
Körde lite gym på kvällen... =)

I onsdags så va vi en sväng i nkpg. Tog en sväng på stan, shoppade ett par nya
gympadojjor =) Va ute på Markus jobba i nkpg...lr förra ...han är på samma företag fast i lkpg nu...
Åkte ut till morfars grav och la ett par rosor där, åkte även förbi minneslunden och la ett par rosor hos
farfar. På kvällen blev det body pump!

I torsdags va vi i sthlm hela dagen lång....Shopping stod på schemat!
Såg "häftigaste uteliggaren" haha han hade en miniradio vid örat och sen spela han samma låt
på sitt munspel... :D haha sen körde han järnet...shaka som jag vet ej vad....
Gick inte att få bilden åt rätt håll :( Men men så såg han ut...

I fredags blev det body pump på morgonen :)
Sen på kvällen spela Lina, Stoffe, jag och Markus minigolf i Valla.


Lördagen innebar handla på maxi...Markus va på Tholmarks (jobbet) meka med bilen också...
Markus föräldrar va över på fika på eftermiddagen de va barnvakt åt Ella och Lisa ..
så det va fullt hus....
Sen gick det knappt en timme sen kom Annelie,Erik, Lina och Stoffe på besök :)
Mycket trevligt....spela buzz, kubb och sen taboo....haha fick rejäl magträning av alla skrattattacker ;)


I söndags så va vi vid Vårdsbergsrondell ungefär och plockade jordgubbar...
En 10l till markus föräldrar och 10l till mina föräldrar....va även ute hos markus föräldrar en sväng...
Ella och Lisa va kvar där....efter det åkte vi till Vidingsjö och plockade blåbär =)
Sen hem till mina föräldrar och åt lite och självklart jordgubbar och blåbär.
Sen på kvällen spela Markus och jag minigolf.....jag förlora ...*attans*

Sett ett par filmer under första semesterveckan också:
*Crasch
*Shrek 3
*Nacho Libre
*Natt på museét
*Beck-den japanska shungamålningen









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback