Nytt inlägg

2007-06-18 @ 08:35:38
Det har vartit sjukt mkt o göra på jobbet senaste dagarna...
pallar med varor o ont om personal..kändes som om de va för snåla o ta in någon
mer...istället ska vi som jobba jobba aset av oss...visst dagarna går fort men man hinner inte
med allt man ska göra...aja...en ny vecka nu o nu har ju skolavslutningar och studenten varit så nu
kanske det lugnar ner sig....fast ju för sig så är det ju sommarlov för många nu...
Helgen va lugn...fredagen bestod av pizza/kebab o mys.....
Lördagen hade Markus fotbollsmatch....de spela i askeby o det blåste halv storm men ändå lyckades jag bränna mig på näsan :P haha...sen så hade vi storstädning hemma...putsa fönstrena o damma o så...(Ska ju ha födelsedagsfika nästa söndag så måste ju va rent o fint då ;) )Maxi stod även på schemat....sen blev det en lugn lördag o soffan...
Söndagen så jobbade jag....ja det va den helgen...
Näe dags o äta lite frukost nu o sen cykla till jobbet hade tänkt slippa regnet idag....

Oj oj den här veckan är det sjukt mkt jag ska hinna med....kommer va helt slut på midsommarafton :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback