Underbart väder

2007-06-07 @ 21:45:50
men dock inte så skoj när man jobbar. Fast Sarah o jag satt ute en stund på
lunchen men lite smått varmt i jeans o t-shirt. Efter jobbet så va jag en sväng
på gymet...blev lite löpband o vikter.
Jobba 10-18 i måndags. Ledig i tisdags och onsdags, helt underbart.
Tisdagen bestod av träning o läsning på balkongen. Läste klart "flickan som lekte med elden" =)
Så nu har jag börjat på "södermalmsmorden" =)
Markus hade fotbollsmatch i tisdags kväll så jag och pappa va och kolla.
Kan väl inte påstå att vi fira nationaldagen så speciellt mycket....Vi hade sovmorgon o sen
låg vi på balkongen och njöt av solen =) Underbart! Va o storhandla på maxi också samt shoppa lite på ikano...
Äntligen köpt ett balkongbord =)
Va hos Glenn och kollade på fotbollsmatchen på kvällen =)
I stort sett vad som hänt sen sist.

Kan ju tillägga att personalfesten va himla skoj...haha
va ett glatt gäng. Huset låg sjukt fint, precis vid vattnet. Sarah, Stina, Markus och jag sov
i båthuset som låg på/vid bryggan. Det va god mat, kubbspel och studtsmatta, fräcka sånger, trevligt sällskap, båttur och en hel del alkohol.... Mycket lyckat. Bilder ifrån personalfesten kan ni se i mitt tidigare inlägg.
Ska lägga mig i soffan och vänta på Markus, han är i nkpg o spelar fotbollsgolf med fotbollslaget.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback