V-vik

2007-06-01 @ 21:45:42
Först en liten rättelse av förra bloggen:
Berättelsen om rumptomten ska va som följer:
"Det var en rumptomte i BAKFICKAN som peter UT saker där bak"
Så då har vi rätt ut det :P

Hmm hänt sen sist....Va ledig i onsdags o då va det tvättstugan som gällde.
Och en sväng ner till bokmedia o hämta mitt parably som jag glömde där i tisdags.
17:30 stod det body pump på schemat :) Gött! La på vikter på biceps...*stolt*
Jobba 10-18 i torsdag o sen blev det en liten promenad efter jobbet. Burra ner mig i soffan på
kvällen o läste flickan som lekte med elden i väntan på att Markus skulle komma hem från fotbollsträningen.
Skulle ha jobbat 10-20 idag men fjäska lite för Fredrik o fick jobba 13-20 istället...sweet!!
Tänkte ta en skön sovmorgon....men sen när Markus gick upp så kände jag mig inte trött så jag tassa upp
o drog på mig träningskläderna...grejen va den att det öste ner.... :( Usch o Markus hade min bil, hans är på lackering)....så det tog emot lite o gå ut i det vädret...Men jag tog ett stadigt grepp i parablyet o traska ner...
men missa body pump passet med ett par minuter så jag körde lite i gymet istället och löpbandet.
Sen så va det bara o plaska/vada sig hemåt...shit pommes va det regna...
Mitt hjärta kom hem o hämta mig o skjutsa mig till jobbet så jag slapp cykla/gå i regnet...haha inte mer än rätt med tanke på att han har min bil :P hihi...Min sötnos!
Jobbdagen gick fort... =) O min babe Sarah behöver bara va där för o få dagen att bli lite roligare =)
Anna & Linnus kom o hämta mig när jag sluta....=)
Nu sitter jag o väntar på att Markus ska komma hem från nkpg...börjar bli ensamt här...Tur att det finns msn :P
Höll ju nästan på o glömma bort vad jag skrivit i min rubrik... :p
Imorgon bär det av till Västervik..Yes till chefernas land...de tyckte väl att vi va förtjänta av en liten minisemester vilket jag kan hålla med om så mkt som vi sliter på jobbet :P
Så det blir övernattning o trevlig sällskap...ah de är lite trevligare utanför jobbet :P haha

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback