Alla årstiderna i Tallboda

2007-03-19 @ 10:41:37
Det kan man lugnt säga, jag va och tittade på markus fotbollsmatch i Tallboda
igår....jägarns vad det blåste....men så titta solen fram o då blev det lite varmt i solen men bara
när det va vindstilla vilket det sällan va....sen i början på andra halvlek så kom regnet...blandat med
hagel...härligt! Men va utrustad med paraply men det gav vika för de hårda vindarna.....
Men nåt positivt va att de vann med 2-0 :D
I övrigt så jobba jag i fredags..sen blev det en myskväll i soffan med Let´s Dance. Yes, äntligen åkte Lasse Brandeby ut!! Blev en tidigt kväll i fredags, gått o dragit på mig en förkylning så känner mig inte riktigt tipp topp....
I lördags så jobba jag...sen va vi hemma en sväng hos mamma o pappa o åt tacos o jättegoda semlor. (kalasgoda)
Vi börja se på säg att du älskar mig.....men den va så hemsk i början så vi stängde av och började titta på the holiday....men både jag och markus va så trötta så vi gick o la oss....
vi titta klart på the holiday igår kväll :) Va i norrköping och tittade på en bil igår också....
Så på onsdag är jag bilägare igen...min första egna bil :P Saaben va ju mina föräldrars....
Såg precis att du ska dit samtidigt som han ....vet inte riktigt vad jag tycker om det....ska man behöva gå här hemma o tänka på det.....trodde att du va dåtid....
Nu ska jag ta o äta lite frukost o sen ska jag cykla iväg till jobbet....är skapligt osugen på o jobba, tung i huvudet och snorig....
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback