Golf Rolling Stone

2007-03-21 @ 10:23:21
Yes, idag får jag min bil. MIN alldeles egna bil...
Eller får och får jag får betala ett antal tusen för den, men hej
inget här i livet är gratis. Ska bli så skönt att ha en bil igen,
rally saaben blev ju stulen och sen hamna den på skroten :(
Saknar den fortfarande, kommer alltid att sakna den bilen, förstå att en bil
kan betyda så mkt, trodde jag inte...men jag gilla den :P
Men vid 12-tiden idag så ska jag möta upp Marie (som säljer bilen) vid
Ekoxen....efter att ha skrivit på ägarbytespappren o så ...så
kan jag puttra iväg i min lilla röda bil....Wieee...
Men är typ 1,5 månad sen som jag åkte bil ...kanske dags och
gå en teorilektion innan jag ger mig ut :P
Näevars men kommer kännas som att övningsköra första veckan, kanske
dags att sätta på den gröna övningskörningsskylten igen :D haha
Känner mig skapligt frisk ifrån min förkylning så funderar på att ta en sväng på gymmet
i eftermiddag...är mkt som ska göras idag...så ska man till banken också...
sen en sväng förbi mamma o pappa o visa upp bilen...
Har stora planer på att gå ett body pump pass på fredag morgon vid 8-tiden innan jobbet...
varför gå upp så tidigt när man kan sova lite längre men jag är jättesugen på det ..
så ska nog boka in mig på det sen...
Tack Lovisa för att jag fick skriva av mig, behövdes!
Inga mer tankar nu....I promise
Såå sugen på att gå till frisören, fick precis ett sms av Lina som satt hos frisören...
vill också, kanske har de en tid till mig imorgon...I hope...
Ska slå en plingeling till frisören sen.....
Näe nu är det dags att hoppa in i duschen tänkte jag skulle gå en sväng
innan jag möter upp Marie....Tjingeling




Kommentarer

Postat av: Lina

hej bruttan!

Fasen vad paff jag blev när jag såg att du hade skaffat blogg, men himla skojj - nu kan jag ju läsa vad du skriver utan att ha lunar *bäst* Nu är en fixad i huvudet och det känns riktigt bra. Hoppas vi kan ses någon dag snart! kramkram

2007-03-21 @ 13:26:59

Postat av: Lina

..o "Grattis" till nya bilen =) Dom kryper ju inte hem till en och ställer sig där alldeles gratis, men ändå hihi

2007-03-21 @ 13:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback