Lyft lite vikter idag....

2007-03-22 @ 15:37:19
Aah, idag har det varit ett kärt återbesök på gymmet på Feelgood..
Har ju vart lite smådäckad av förkylningen som jag dragit på mig...
så har hoppat över träningen en vecka nu...det kändes kan jag säga...
man kan ju tycka att en vecka kan ju inte göra så mkt....men det kändes lite
så lär väl ha träningsvärk imorgon...men funderar fortfarande på att gå på
body pump passet på morgonen men Emma panga...hon kan inte gå på
de passen får hon får ont i knäna...attans...så då får jag släpa mig dit själv om
nu inte Sarah är villig att följa med... :P Man kan ju alltid hoppas..

Aja, jag vakna vid halvniotiden imorse o kände att usch vad tråkigt o bara gå
hemma idag...men visste inte riktigt vad jag skulle hitta på...
men tänkte att jag går ner en sväng på stan och sen går jag o tränar lite..
ringde till Emma för o kolla om hon skulle haka på...kvinnan svara inte...
Men ringde upp sen när jag va på H&M...det visa sig att hon också va på H&M...
sammanträffande! Så jag fick med mig henne och träna...haha o då blev resultatet mest flamms :P
Vi försökte oss på nya övningar med balansbollen...haha, det va en syn för ögat...
Sen gick vi en sväng på stan efter det....spana lite...men måste nog vänta tills lönen kommer innan
jag handlar nåt.....som sagt bilen va inte gratis..
Va hemma hos mamma o pappa igår kväll ...va ju tvungen o visa upp min nya rally bil :D

Ikväll hoppas jag på att det blir ett avsnitt av Prison Break! Så grymt bra serie...sjukt spännande.
Men tacka vet jag internet...vi har ju inte kanal tre så vi kan ju inte följa det på tv:n så det är en gåva o ha internet då så vi kan ladda ner det...o så ligger vi ett par avsnitt före än på tv:n också :P

Näe, måste till lägerhyddan och handla lite sen ska jag göra pannkakor tills markus kommer hem..
har ju lyckats o smitta honom så det är lite synd om honom nu...hihi..

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback