Du vet

2007-05-18 @ 11:16:48
att jag älskar dig Markus Karlsson <3!

Så en liten uppdatering om vad som hänt sen sist...
Sarah och Therese va ju här i lördags och gjorde mig sällskap
när Markus va i Växjö :) Det va skoj, blev lite buzz och sen självklart
EurovisionSongContest.....
image17
Tack för en trevlig kväll tjejer :)

Sen på söndagen när Markus kommit hem va vi hemma hos mamma och pappa o käka lite.
Det va ju Linnéa så med andra ord hade jag namnsdag så jag fick paket :) Tack mamsen och papsen <3
Markus hade fotbollsmatch i Brokind...tänkte ju följa med som support :P Samling vid Hydro i Ekholmen...Sweet regnet bara öste ner...fy...tänkte att det va ju en bra dag o följa med o titta...haha..
men när vi kommer till Brokind så skiner solen så det va helt oki...tänkte gud va skönt kan jag sitta o gotta mig på en bänk o njuta av solen och titta på matchen...haha...trodde jag....Målvakten Johan i Markus lag undrar om jag kan ha ett extra öga på hans barn...haha...3 resp 5 år...O ni kan ju gissa om de satt still...nope....upp o ner o hit o dit....va ju glad om jag kunde se lite av matchen...haha...men men vad gör man inte...









image20
Markus in action :P De vann med 6-0 mot Brokind iaf :)

Jobba 13-20 i måndags....13-17 på Bok&cdmedia o resterande timmar på Ikano.
Jobba 10-18 i tisdags...och efter det va det core 18:30. Markus hade hemmamatch så jag åkte dit efter jag
vart hemma o duschat...hann se nästa hela andra halvleken...De fick dock stryk med 0-1 mot Slätmon...
Jobba 10-18 i onsdags...va och handla på Maxi på kvällen och sen blev det ett O.C avsnitt :)
Igår gjorde vi inte många knop här hemma...tittade på två avsnitt av O.C. Sen såg vi Poseidon :)
Fixa lite mat och sen åkte Markus på fotbollsträning och jag körde ett Body pump pass.
Jobbar 13-20 idag...13-17 på Bok&cdmedia....och resterande timmar på Ikano....Hade tänkt att köra ett body pump pass imorse vid 8 men blev ej så...va så skönt i sängen :P Men ska försöka hinna med en promenad innan jobbet kallar...Ska ringa pappa med, han har namnsdag idag :) Grattis älskade pappa!

Det är väl i stort vad som hänt sen sist....ska lägga upp bilder ifrån inflyttningsfesten tänkte jag men nu har jag ej
tid med det....haha juförsig va det ett tag sen som vi hade festen :P
Aja, dags o fixa iordning sig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback