Hejdå puss

2007-05-12 @ 09:26:59
klockan 06:15 ringde markus alarm på mobilen..
Vet inte vad det va för fel på mig men pigg va jag.... :)
Så jag har vart vaken sen 06:15 o hunnit med endel :)
Markus skulle till växjö på "jobbfest" o bussen gick 07:00 ...
Så pussa mitt hjärta hejdå sen la jag mig i soffan o läste corren.
Sen skjutsa jag min syster till jobbet vid 8-tiden...o nu sitter jag här o bara
slappar....ska strax fixa iordning mig o sen fixa lite frukost...hade tänkt
att slå till på lite havregrynsgröt....ska ju köra ett body pump
pass vid 11:00 ...hoppas att Sarah följer med :)
Sen blir det hem till mamma och pappa en sväng o käka lite
och va social :) :)
Är attans laddad för ett träningspass :)

O fy fasen va det lukta vidrigt på jobbet igår...Va tydligen stopp i toan...
Haha när jag kom till jobbet sa Sarah det att håll för näsan...
det behövdes....eiiiu...Men la bara in mina saker i skåpet o sen gick ut
i affären...tänkte att det där fixar väl han snart...haha, trodde vi ja...
Slambilen (ett lr två m?) kom...o de höll på hela dagen...så vi fick ju inte använda toan..o helst inte vattnet heller...
Fick gå upp till Linds....Men sen fick tydligen inte de på övervåningen heller använda sina toaletter
för det svämma över nere hos oss....haha!
Ulrika satt ju inne på kontoret hela dagen för de hade ju dörren öppen där ute på kontoret så vem som helst kunde ju smita in så Ulrika höll lite koll...
haha...kan ju lugnt säga att hon va hög av alla dofter :P  Anna och Fredrik va på besök en sväng o Ulrika skulle
förklara vårt problem o hon kunde inte sluta skratta...haha tårarna rann :) haha...Sen va hon nog fnissig tills hon gick hem..haha...De får inte använda toan under helgen utan slambilen kommer tillbaka på måndag...han vaktmästaren på Ikano sa det: Vi har nog större problem än vi trott.....Wups...
Sarah du är underbar...du får mig på bra humör på jobbet när saker känns piss...kan alltid prata med dig.
Du får mig o skratta så tårarna rinner :) Hihi...
Så förlöpte dagen på jobbet igår...tror alla va lite fnissiga av alla dofter...dock inte ljuva dofter..det lukta vidrigt...även inne i affären sen på eftermiddagen....O det så mindre nice ut inne på toan..euuii-..usch...
Sen visa Sarah en äcklig bild på datorn som verkligen passa ihop med doften som vi andades in :P haha
Min babe va inne på jobbet en sväng också...han va på Telia o fixa fler kanaler till oss :D Wiee..så snart har vi fler kanaler än tre :D
Näe..nu måste jag sluta skriva, måste fixa iordning mig....tänkte lägga upp lite bilder men gör det en annan gång.
tjingeling.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback