Jag gav dig en chans

2007-05-11 @ 08:58:59
Yes, jag gav Stieg Larsson en chans igår kväll...satt en timme
o läste o kom 100 sidor framåt i boken...Wiee! O nu är den bra så nu vill
jag bara hitta en stund o sätta mig ner o läsa...men har dock lite mindre än
300 sidor kvar så än är jag inte klar...sen väntar ju del 2 på lika många sidor... :P
Jag som vill börja läsa Anna Janssons böcker....Ska önska mig dem när jag fyller...
Har så många böcker jag vill läsa just nu....levande begravd står högt upp på listan :)
Aja...la ju på mer vikter på body pumpen i onsdags o det känns i rygg, lår o skinkor :) Men det ska det ju göra :D
Storstäda lägenheten innan passet...dammsög o damma o styrde...
Igår så körde Emma och jag lite gym på förmiddagen....mest armar  o lite mage :)
Sen så hade jag en strykhög som vänta  på mig :P  Sen moppa jag golven o  under tiden som de torka
så åkte jag o handla ....det har vart full rulle  under dessa  två lediga dagar...
Sen laga mat o efter det åkte Markus på fotbollsträning....
Jag och Lina tog en promenad på ca 1 timme :) Sweet, tack för pratstunden babe!
Näe, nu är det frukost som gäller och sen mot ikano-huset :)
Är på bra humör idag dock sitter jag här o snorar men annars är jag på bra humör :) :)
Så hoppas att Lola inte tänker förstöra min dag...

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback