Jobbarhelg...

2007-05-27 @ 20:32:59
Yes, har jobbat denna helg så med andra ord
så har jag inte gjort så mkt mer....
Markus o jag gick en promenad till valla igår kväll, skönt o få lite friskt luft
när man varit inne hela dagen.
Men både idag o igår va det ändå hyffsat mkt folk....lönehelg, morsdag o stieg larssons senaste
lockade... =)
Va o plockade en bukett liljekonvaljer till mamma efter jobbet idag. Plockade även en bukett hem...så nu
doftar det ljuvligt. Liljekonvaljer luktar så himla gott.
Vi har äntligen fått vår box så nu har vi lite fler kanaler men fortfarande inte 3:an..men men...
ska slänga mig o soffan o se om det är nåt o ha på tv:n...

Förresten tack för de fina svaren på mitt förra blogginlägg...
Som jag skrev till Sarah:- ska skriva ut dem o stoppa dem i bakfickan o ta fram dem när
jag behöver dem ;)

Men du som ej svarat på dem än, gör gärna det!!!!

tjingeling

Kommentarer

Postat av: Lovisa

nu är det din tur å svara.. inte försöka smita här inte;)

2007-05-28 @ 23:54:12
URL: http://loveijsa.blogg.se

Postat av: Lovisa

inte matsalen jööh.. klassrummet;p

2007-05-30 @ 12:37:33
URL: http://loveijsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback