Nytränad

2007-05-02 @ 20:44:18
Yes, precis hemkommen ifrån gymet....körde en timme gym och
avsluta med ett core-pass....kan ju säga som så att det va ett tag sen jag körde det
passet men det va skönt....så får se om jag har någon träningsvärk i lilla magen imorgon.
Har faktiskt planer på att dra ut o springa imorgonbitti...jobbar 10-18 imorgon men om jag orkar
så ska jag försöka gå upp med Markus så kanske jag kan komma iväg en sväng.
Haha men jag lär va kalastrött så dags på morgonen.
Idag har jag vart ledig, gött som attans...lång o skön sovmorgon :)
Sen satt jag på balkongen och läste två gamla vecko revyn (har ej hunnit kolla igenom dem ordentligt)
Sen hade jag tänkt fortsätta på män som hatar kvinnor....men va inte sugen på´t...så det blev istället
memoaren om "svullo" på liv och död....har redan läst halva... =)
Sen så skrev jag vykort till mormor och farmor....gick en promenad och posta dem....sen så har jag
haft tvättstugan också...städat lite hemma....städat ur garderoben...så nu har jag kastat...äntligen kastat gamla kläder som jag aldrig använder...har gjort lite plats så nu kan jag köpa nya kläder :D Wieee...
Valborg va trevlig om någon undrar....bidde grillning hos zekka och sen kolla vi en sväng på
majbrasan i tannefors...men det blev en lugn kväll...jobba ju i tisdags men det va ju dubbelt hela dagen så det va helt ok :)
Näe nu ska jag hoppa in i duschen.
Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback