så välkommen

2007-05-24 @ 15:58:09
*Fan...hade skrivit ett långt inlägg sen försvinner skiten bara, sitter o svär*

Yes, solen är välkommen...så välkommen så. Man blir så mkt piggare och gladare . Suttit och njutit av solen på en bänk med en bägare med glass ifrån Bosses och med Emmas sällskap...mkt trevlig dag...sen va vi en sväng i Valla och rasta Emmas hund Milton....Mest tagit det lugnt idag och njutit av solen.
Så antar att ni vill ha en uppdatering....jajjemen ante mig väl det....

19/5= Jobbade 10-16. Men va ingen vanlig dag...nope jobbade SJÄLV bok&cdmedia inne i stan...Yes ni läste rätt, alldeles själv...och jag känner mig inte riktigt hemma i den butiken...o inte med det kassasystemet....Men det gick ändå ganska bra...dock va det inget folk...Det va ju SOF i lördags så allt folk va ju o såg på det...så det va hur dött som helst...usch...men överlevde dagen....Markus hade börjat med tvättstugan när jag kom hem..sötis då...sen tillbringa vi resten av kvällen i soffan med o se på Van Wilder & Van Wilder 2.

20/5= Hojja iväg till Valla och spelade minigolf....oki jag ska erkänna det va Markus som vann....41-54...det kanske inte va mitt bästa resultat men jag skyller på pms :P Sen på eftermiddagen fick jag med mig Markus till Feelgood så vi körde ett body pump pass....Kvällen blev lugn...tittade på Talladega nights...vilket inte va någon höjdar film...vi slockna tidigt den kvällen...

21/5= Jobbade 10-18 sen åkte jag och Markus och körde core...

22/5= Jobbade 13-20...13-17 inne i stan o resten av timmarna ute på Ikano..

23/5= Ledig! :) Hur gött som helst...satt på balkongen i solen o läste...Sen körde jag och Sarah body pump vid 17:30 tiden....efter det åkte Markus och jag till ikano för o köpa nya fotbollsskor...sen mot maxi...

24/5= Det står längst upp på sidan....

Har läst ut Män som hatar kvinnor av Stieg Larsson :D ÄNTLIGEN! hhaha...
Har även påbörjat den andra delen...Flickan som lekte med elden...
Känner mig faktiskt lite duktig..kan ju säga som så att böckerna är bra tjocka....

Ska nog köra ett body pump pass ikväll...lika bra o passa på när jag ändå är ledig ;)
Näe, dags o fixa pannkakor tills Markus kommer hem...
Tjingeling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback