Sammanfattning av helgen

2007-05-09 @ 13:16:25
Vet inte varför men har ingen som helst lust att
skriva blogg just nu men gör det ändå...ehh gör det inte om du inte känner fört :P
Men har inget annat för mig, väntar på att de första maskinerna i tvättstugan ska bli klara....
Yes jag är ledig idag o det innebär tvättstugan :P haha..tråkigt men ett måste.
Sitter o väntar på att klockan ska bli 17:30 så jag kan åka iväg till feelgood.
Body pump passet börjar då...det är det jag sitter o väntar på....men funderar
på att efter jag skrivit min blogg så kanske jag ska va duktig o städa lite...
ta en såndär hemmapysslar dag idag :)

Hopp...det bidde talangjakt (fast bara halva, jobba ju till 20:00 så va ej hemma förns 20:30) och
medicinmannen i fredags o sen läggdags efter det :)
Lördags hade Markus fotbollsmatch ...slutade med vinst! Grattis baby!
Jag tog en sväng på stan med Lovisa och Sandra, trevligt :)
Sen när Markus kom hem så åkte vi en sväng till Ikano och sen handla på Maxi.
Blev en pizza och ett O.C avsnitt efter det....satt o slappa ....åkte till Trädgårn´ o träffa
syrran och Linus o deras polare....sen efter det blev det en sväng till 55:an med dem, det va skoj men gick hem vid 23 tiden....lagom när alla fulla människor kom :P haha
Avsluta kvällen med ett O. C avsnitt :D Gaah det är så sjukt bra....vi är inne på säsong 3 nu...
Vet inte vad jag ska ta mig till när det är slut :P haha
Söndagen va helt underbar...vi åt frukost på balkongen :) Sweet! Sen satt jag och läste i solskenet...
läste klart boken om svullo och även Linda Rosings bok "den nakna sanningen"
Så nu vet jag ej vad jag ska läsa...men det blir väl o hugga tag i Stieg Larsson, har ju ett par sidor kvar i den boken :P
Resultatet efter min sittning på balkongen blev två färdiglästa böcker och lite färg på kroppen :)
Blev minigolf i valla på eftermiddagen med Tobbe, Åsa, Mange och Markus o jag
1:a Markus & Tobbe 48 poäng
2:a Maria & Åsa 52 poäng
3:a Mange 66 poäng

Efter det så körde vi kubb vid stångån, samma gäng samt Åsas kompis tror hon heter Hanna.
Blev Wallander mörkret sen på kvällen :)

Igår så jobba jag 10-18...va sådär lagom segt. Är ju det den här årstiden...
Men men....Emma och jag körde core efter jag slutat jobba och sen körde vi
ett tag i gymet efter det....

Näe, nu kallar tvättstugan....ska se om jag kan slänga upp några bilder innan jag kilar ner.
Tjingeling

image10
Syrran och "norsken" samt Linus på ett hörn

image11
Samma liga igen :)

image12
Åsa, vet inte riktigt vad hon sysslar med :P

image13
Mange, Tobbe och Åsas kompis vid stångån när vi spela kubb

image14
Min solstråle <3

image15
Mange gör akrobatiska övningar :P

image16
Mange gör ett försök att stå på händer :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback