Ute o cykla :P

2007-05-30 @ 16:09:55
Jobba 10-18 i måndags o efter det blev det ett core pass. Skönt, de hade ett nytt program nu...
helt oki faktiskt...haha även om koordinationen inte är den bästa :p haha..
Både Emma, Sarah och Markus va med så vi va ett glatt litet gäng som stod i ena hörnet... :)
Igår va det 10-20 som gällde. Öppnade själv på Bok och cdmedia inne i stan..det gick galant...
Grejen va den att datorerna la av titt som tätt..eller kassasystemet rättare sagt...Det va sådär lagom skoj när man inte riktigt visste vad man skulle göra. Som sagt så känner jag mig inte så hemma i den butiken än.....Men med lite
hjälp av grabbarna på andra sidan så gick det ganska bra...
Aja vid 13 så kom Fredrik till undsättning :)
Så då hojja jag ut till Ikano för o fortsätta min arbetsdag...Tänkte att jag skulle cykla den vägen vid posten-stångån-resecentrum...den vägen-...det gick bra tills jag närmar mig tornby där de bygger om..
helt plötsligt så står det en bom mitt framför mig---hmm..de hänvisa åt vänster men jisses då skulle jag ju få cykla runt en himla massa...haha så jag ringde till Sarah på jobbet o sa du att det står en bom framför mig vad gör jag :P haha så hon vägledde  mig (hon cykla den vägen på morgonen till jobbet) ...Sen kommer jag till nästa problem..Sarah sa att jag skulle cykla så jag kommer ut mellan bilaffärerna...Grejen va att det stod en skylt om att det va en återvändsgränd där så jag tänkte att det kan va dumt o cykla in där när jag ändå måste vända...men kunde ju inte cykla längs vägen heller för där va det ju vägarbete...haha så jag fråga en gamal tant som kom cyklandes o hon sa att man skulle cykla den vägen där återvändsskylten va..så jag haka på henne efter ett par cirkulationer fram o tillbaka...haha jisses det kan man snacka om o va ute o cykla :P haha
Jag hade en fusklapp i bakfickan ( om saker o ting på bok och cdmedia) när jag kom till ikano så va den borta..måste tappat den under min cykeltur...attans... :( Den är ett måste för o överleva ett arbetspass där nere :P
Haha i vilket fall så käka jag o Sarah lunch när jag kom dit o då sa jag att lappen hoppat ut ur fickan...hon sa det att det kanske sitter den rumptomte o petar upp saker där bak :P hahahaha det lät fel :P
Hela mitt blogginlägg kan va svårt o förstå om man ej va med så det är nog helt ointressant för de flesta..aja
nu ska jag käka lite sen ska Markus o jag iväg o köra body pump...saker infinner sig nog på passet också.
Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback