06:30 på en ledig dag

2007-11-28 @ 10:37:30
Aah, Markus mobil ringde 06:15, kl 06:30 va vi uppe...
Men tjena mors va skönt det va i sängen...varmt och mysigt :)
Men Markus skulle till jobbet och jag hade av någon konstig anledning
erbjudit min syster skjuts till jobbet (yepp, hade nog tappat en hjärncell lr två igår när jag skicka iväg sms:et)
Så kl 07:15 stod jag utanför henns port....ibland är jag bara för snäll!! Kan ju hoppas på att man får något för det :)
Så drog på mig träningskläderna innan jag åkte...så drog till gymet efter jag skjutsat henne. Så va o träna 1,5h imorse...kände mig riktigt duktig...och bra gick det!! :D Så nu sitter jag här nyduschad och ska strax måla naglarna....o kl är bara 10:30.....Har ju hela dagen kvar!! Wooow Vet dock ej va jag ska hitta på...
kanske lyssna på Jessy-Dancing in the dark (har ju bara lyssnat på den 5 ggr idag :P)
Markus hade gjort det så mysigt igår när jag kom hem ifrån jobbet....tända ljus och enya spelades på stereon....Han är för mysig min snutt <3
Har nu lyssnat på årets första julsånger..... :)
Näe, ska ta tag i min dag o försöka o inte fastna vid facebook. Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback