1: julklappen

2007-11-02 @ 22:53:17

Jepp, idag slog jag in årets första julklapp på jobbet.
Eller rättare sagt min första....fast när jag tänker efter så slog
jag med 100% säkerhet in någon julklapp i januari, finns alltid
de kunderna som handlar julklappar efter jul....
men men shit samma...årets första julklapp säger vi iaf..
jag har haft lite "ångest" för att vi redan plockat fram tomtar o så på jobbet,
visserligen är det bara en bråkdel av vad andra butiker plockat fram, men då behöver jag ju
inte se det hela dagarna...men men bara o gilla läget....o efter jag slagit in min första julklapp
o pratat lite med kunden så kom vi fram till att det är faktiskt snart jul..så ok fram med julsakerna då!
Haha, känner jag mig själv rätt så kommer jag köpa min första julklapp närsom...
Fast jag har för mig att vi brukar vänta med o ta fram julpappret tills fars dag är "över" men men....
Annars har det la inte hänt så mkt idag....precis lika mkt varor idag på¨jobbet som alla andra dagar...
Vi hade tacokväll o mys här hemma ikväll och såg på Isprinsessan (boken är bättre) men nu har min andra
hälft somnat i soffan....(kul fredagsmys :P )

Förresten den personen som jag minst vill ska jobba hos oss kommer att jobba hos oss *Suck*
Näe....ska kolla utbudet på tv:n nu.
Byebye


Kommentarer

Postat av: Sarah

Anders?

2007-11-03 @ 16:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback