Aktiv förmiddag

2007-11-07 @ 17:27:45
Kl 07:15 ringde alarmet på mobilen.
Kl 07:30 kom pappa och plingade på, han skulle hämta en mobil som
Markus hade lånat av honom... p.g.a att hans alldeles nya mobil gått sönder (ena högtalaren hade spruckit)
Sen åt jag gröt (yes, duktig och äter gröt på morgonen) och gjorde iordning mig. Sen bar det av mot
Ekholmen, tid hos frisören 9:00. Så nu är jag nyklippt och nyfärgad :D *Wieee* Tog kortare tid än det brukar och
det va billigare än det brukar...why?! I don´t know...Men mig gör det inget :)
Sen förbi Plutten som nyligen börjat jobba på Tv-tjänst vid Ekholmen =) Han såg ut att trivas!
Sen vidare till Emma som bor i trakterna vid Tv-tjänst....visa upp frissan... =)
Sen hem o lämna bilen och traska ner till älskade syster för en ögonplockning...yepp yepp
jag har ju sparat ut mina ögonbryn...eh kanske lät fel..äsch ni kanske förstår....
Låna ett par filmer av henne och Linus....så nu på eftermiddagen har jag sett Bring it on.
O nu sitter jag och beställer kort....det är en hel del...
Förresten någon som har nåt bra tips på dansfilm??
Jag har kommit in i en dansfilmsperiod :P
Men jag har redan sett följande:
Dirty Dancing 1&2
Grease 1&2
Honey
Save the last dance 1&2
Step up

Ge mig tips....!!!
Puss

Kommentarer

Postat av: Sarah

Take the lead, med Antonio Banderas...
Bootmen....
Stomp the Yard

Nu kommer jag inte på några fler....

2007-11-08 @ 00:28:29

Postat av: Lovisa

haha skulle med skriva stomp the yard ju:D

2007-11-10 @ 01:34:46
URL: http://loveijsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback