Bättre

2007-11-20 @ 22:02:53

Idag va en mkt bättre dag än igår :) Visserligen är den inte slut än men jag
har bara sova kvar på schemat o det brukar gå bra :P Krypa upp i min sötis famn o sussa sött *längta*
Dagen på jobbet va mkt bättre idag.... =) Förutom att kortläsarna strula lite o att de håller på o polerar golven i gångarna så det luktar s.k.i.t.
Sarah frågade mig igår när jag vandra omkring som en zombie på jobbet om jag hade min livskris :p
haha det va nåt åt det hållet....Men hej hej hallå nu är jag på topp igen!
Massa grattis till Stina och hennes boyfriend som firar 1 år idag! Vet själv hur mysigt det är....hihi
Jag ser på dig hur glad du blir när du pratar om honom =) Glad för din skull. Hoppas att ni får det mysigt på
restaurangen i helgen.
Haha skrev i ett tidigare inlägg att jag skulle läsa klart min bok...tror ni jag gjorde det...
Nope :P haha dålig mkt dålig Maria :P
Men nu ska jag faktiskt lägga mig i sängen och läsa och vänta på att min snutt kommer hem.
Han spelar nån träningsmatch ikväll....haha när jag parkera min bil så åkte han...vi hann inte säga hej till varandra.
Så kan det va ibland...
Någon som har nåt bra knep på hur man får bort smuts ifrån slevar, typ stuvning o dylikt. Sitter ju fast o det är svårt o komma åt.... :( Dagens i-landsproblem :P
Puss


Kommentarer

Postat av: Lovisa

du har blivit utmanad;)
http://loveijsa.blogg.se/1195594952_100_saker.html

2007-11-20 @ 23:27:18
URL: http://loveijsa.blogg.se

Postat av: Stina

Naaaw tack så mycket!! Ja han gör mig glad han, hihi. Men det gör du med!! hihi!!
jasså det går inte så bra med boken? hehe. vet hur det är. läser knappt nått längre bara för att jag fastnar vid nån TV-serie eller vid facebook hela tiden, haha.
ha det bra nu gumms!! See ya!!
Kraaamar!!

2007-11-21 @ 10:27:45
URL: http://dinara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback