Catfight

2007-11-21 @ 10:56:15
Shit vaknade för ett tag sen och jag trodde min dröm va sann.
Drömde nog fortfarande när jag vaknade.
Hahah....vi va på någon fest =) Allt va frid o fröjd....alla prata med alla o va glada.
Sen kommer det en tjej och ser allmänt dryg ut....sätter sig bredvid Markus....
Lugna bananer för min del....är inte sådär super svartsjuk direkt....jag går runt o pratar lite med folk..
sen när jag kommer tillbaka till vardagsrummet så sitter hon gränsle över Markus...
Haha ska medddelas att Markus existerar bara som en bild i drömmen lr hur jag ska förklara...
han pratar liksom inte med henne....vill varken att hon ska sitta gränsle eller flytta på sig... *äaasch, svårt det är o förklara drömmar*
Men iaf så går jag fram till tjejen och säger lite försynt att du får gärna sitta bredvid min pojkvän och prata men jag vill gärna inte att du sitter gränsle över honom....haha sen börjar värsta catfighten.... det är fula ord...sparkar ...en o annan örfil....haha galet värre...sen helt plötsligt kommer Lovisa och tar tag i min arm och drar iväg mig ut på balkongen och kramar om mig....sen vakna jag.....

Kommentarer

Postat av: Anonym

tror jag vet var drömmen kommer ifrån:P

2007-11-21 @ 11:50:32
URL: http://loveijsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback