Fy Faen

2007-11-08 @ 21:25:59
Allvarligt kan knappt stå upp :P *asg*
Jag och Sarah körde ett body pump pass ikväll.....*dumt gjort, näevars men.....*
haha redan efter uppvärmningen va jag trött i axlarna....
efter "ben-låten" så va bena som spaghetti....när vi skulle göra marklyft under
ryggövningen va bena något skakis :P hahah shit pommes!!!
Ska nu tillläggas att vi ej kört body pump passet på 2-3 månader....
så då är det tillåtet att va lite skakis men ändå inte....
Det blir en skojig dag imorgon på jobbet....haha kommer ha träningsvärk i hela kroppen
imorgon...men det ska kännas....då vet man att man tagit i...eller att man är lite otränad :P haha
Men men nu ska jag iaf hålla igång med body pump passen för de är sjukt bra! Det har mest
blivit gym senaste tiden ....
Varför ska tiden alltid gå så fort när man är ledig...har inte hunnit med allt som jag tänkt...*suck*
Men jag hälsa på min sötis på jobbet idag...va o handla..va på plantagen för o se om de hade någon växt som trivs i mörker...tänkt o ha den i badrummet men killen på plantagen sa att det ej fanns någon sån....*suck...suck*
Någon som vet nån?????
Annars har jag mest spenderat dagen med Emma....Va en sväng på stan...sen handla vi inför taco-kvällen imorgon, va även en sväng på ikano också... =)
Nu ska jag göra mig en fruktsallad och lägga mig i sängen och vänta på att Markus kommer hem ifrån fotbollsträningen.
Natti Natti :)

Kommentarer

Postat av: Sarah

Heh, jo tack, försökte mig på lite extra stretching hemma, med det fan knappt det gick.
Ang växter i badrummet. Köp en plastväxt. Och när den blir lite dammig är det bara att duscha av den! Perfa!
PUSS!

2007-11-08 @ 23:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback